Įeiti
     
Facebook Twitter
Eiti į pagrindinį puslapį
Švietimo portalas
Paieška
Registruotis    Prisijungti
Priminti slaptažodį
   
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Socialinis fondas
„Mokytojo TV“ kviečia dalyvauti tiesioginėje transliacijoje „Pagalba mokiniui mokykloje. Specialiųjų mokyklų išorinio vertinimo duomenų analizė“
 
2017.05.18 Kategorija: Aktualijos Skelbėjas: Ugdymo plėtotės centras

Š. m. gegužės 25 d. (ketvirtadienį) 14.00–14.45 val. „Mokytojo TV“ kviečia dalyvauti tiesioginėje vaizdo transliacijoje „Pagalba mokiniui mokykloje. Specialiųjų mokyklų išorinio vertinimo duomenų analizė“.

Transliacijoje kviečiami dalyvauti bendrojo ugdymo mokyklų vadovai, savivaldybių administracijų švietimo padalinių darbuotojai, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų darbuotojai, mokytojai, švietimo konsultantai, kiti švietimo bendruomenės nariai.

Transliacijos tikslas – pristatyti vertintų specialiųjų mokyklų ir mokyklų, turinčių specialiąsias klases, išorinio vertinimo duomenis. Aptarsime specialiųjų mokyklų pamokų kokybę bei pagalbos mokiniui teikimą. Diskutuosime, kaip yra organizuojama ir teikiama pagalba mokiniui specialiojo ir bendrojo ugdymo mokykloje ir pamokoje.

Per transliaciją bus galima tiesiogiai užduoti klausimus, pateikti savo nuomonę. Klausimus taip pat galima iš anksto siųsti Jurgitai Verikienei el. paštu jurgita.verikiene@nmva.smm.lt.

Transliaciją galima tiesiogiai stebėti „Mokytojo TV“ interneto svetainėje.

Živilė Gapšienė,
Mokyklų veiklos tobulinimo skyriaus metodininkė
Viešinkite turinį socialiniuose tinklalapiuose:

Noriu tobulintis
Renginių kalendorius
Vaizdo naujienos

Kaip mokyklos nuo rugsėjo dirbs geriau pagal naujus bendrojo ugdymo planus?




Švietimo portalo steigėjas

Švietimo ir mokslo ministerija

Švietimo portalo valdytojas

Švietimo informacinių technologijų centras

Visos teisės saugomos. ©2013 ITC.

Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus

raštišką ITC sutikimą

Kontaktai

Į pradžią

Paieška

Visas svetainės medis

 
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas