BP ir ĮR atvaizdavimas
Bendrųjų programų įvadas
|
.pdf formatu
|
OneNote formatu
|
1. Bendrosios nuostatos
|
rengiama
|
rengiama
|
2. Pagrindinės ugdymo turinio atnaujinimo kryptys
|
rengiama
|
rengiama
|
3. Kompetencijos ir jų raida
|
—
|
—
|
3.1. Pažinimo kompetencija
|

|

|
3.2. Komunikavimo kompetencija
|

|

|
3.3. Kūrybiškumo kompetencija
|

|

|
3.4. Pilietiškumo kompetencija
|

|

|
3.5. Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija
|

|

|
3.6. Kultūrinė kompetencija
|

|
 |
3.7. Skaitmeninė kompetencija
|
 |
 |
4. Svarbiausi ugdymo proceso ypatumai
|
rengiama
|
rengiama
|
5. Mokinių pasiekimų vertinimas
|
rengiama
|
rengiama
|
Priešmokyklinio ugdymo bendroji programa |
.pdf formatu |
OneNote formatu |
 |
 |
Pradinis, pagrindinis (vidurinis) ugdymas
Pradinio ugdymo bendrųjų programų įgyvendinimo rekomendacijos
|
.pdf formatu
|
OneNote formatu
|
 |

|
Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams
Elgesio ar/ir emocijų sutrikimus turintiems mokiniams |
 |
Intelekto sutrikimus turintiems mokiniams |
 |
Mokiniams, turintiems negalią dėl įvairiapusio raidos sutrikimo |
 |
Judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turintiems mokiniams
|
 |
Kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turintiems mokiniams
|
 |
Klausos sutrikimą ar kochlearinius implantus turintiems mokiniamas
|
 |
Įgimtą kurčneregystę turintiems mokiniams
|
 |
Mokymosi sunkumų turintiems mokiniams
|
 |
Mokymosi sutrikimų (bendrųjų, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams
|
 |
Regos sutrikimą turintiems mokiniams
|
 |
Atnaujinta 2021-11-03
Atnaujinta 2022 kovo – balandžio mėn.