Tinklalapio logotipas
Grįžti

Ateities mokykla šiandien: pirmokai mokysis ne tik iš vadovėlių, bet ir kompiuterinių žaidimų
event 2019-06-12 domain Delfi.lt label_outline Spaudos apžvalga

Ateities mokykla šiandien: pirmokai mokysis ne tik iš vadovėlių, bet ir kompiuterinių žaidimų

„Mokytoja namų darbams uždavė pažaisti kompiuteriu“ – ar patikėtumėte tokiais pirmoko žodžiais? Abejoti neverta – išmaniųjų technologijų taikymas ugdymo procese šiandien vis populiaresnis, tad edukacinis kompiuterinis žaidimas šalia namų darbų iš pratybų sąsiuvinio jau tampa realybe. Tuo galėjo įsitikinti ir 100 Lietuvos pirmokų klasių, įprastas užduotis suderinę su populiariausio pasaulyje vaizdo žaidimo „Minecraft“ nuotykių žemėlapiais, mokančiais ir lietuvių kalbos ar matematikos, rašoma pranešime spaudai.

Įtraukianti mokslo ir pramogų sintezė

Jaunąją moksleivių kartą nuo pat mažumės lydi išmaniosios technologijos, tad šiandien vis dažniau ieškoma būdų, kaip skaitmeninių technologijų teikiamas galimybes pritaikyti ne tik pramogai, bet ir mokymui(si). Ar tai gali būti smagi, kaip žaidimas įtraukianti ir šiuolaikinių mokinių interesus atitinkanti veikla? Ar vienas populiariausių kompiuterinių žaidimų pasaulyje „Minecraft“ gali būti pritaikytas edukacijai?

Šiuos ir kitus klausimus iškėlė ir siekė atsakyti „Šviesa“ ir neformalaus ugdymo viešoji įstaiga „Trys kubai“ inicijavę analogų neturintį projektą – kompiuterinio žaidimo „Minecraft“ integravimą į bendrojo ugdymo procesą ir jį išbandę 100 Lietuvos mokyklų.

Daugiau skaitykite čia.