Tinklalapio logotipas
Grįžti

Mokytojui svarbiausia įgauti mokinio pasitikėjimą
event 2019-08-05 label_outline Aktualijos

Mokytojui svarbiausia įgauti mokinio pasitikėjimą

Mokytojo profesija visada buvo laikoma tarp elitinių profesijų, kurių atstovai yra atsakingi už visuomenės ateitį. Tačiau stojančiųjų į šias studijas nėra daug. Vis dažniau būsimi studentai renkasi socialinius ar technologijų mokslus. Ar tikrai mokytoju gimstama? 29 metų vilnietė Dovilė Bivainė puikiai įsitvirtinusi verslo pasaulyje nepabijojo jo palikti ir sugrįžti prie pašaukimo – ugdyti jaunąją visuomenę.

Profesija reikalaujanti daug kantrybės

Tarptautinės vaikų intelekto lavinimo akademijos „Menar“ mokytoja Dovilė Bivainė visada svajojo apie šią profesiją. Bet situacija susiklostė taip, kad dar studijų metu susiradusi darbą, jame liko ir po studijų. „Kaip ir daugelis studentų norėjau užsidirbti pinigėlių, tad ieškojau darbo. Įsidarbinau įmonėje, dirbau su verslo plėtra. Toje pačioje vietoje dirbau 6 metus. Nors sekėsi gerai, bet nesijaučiau „savose rogėse“. Supratau, kad noriu grįžti prie specialybės, kurią studijavau, kuo iš tiesų norėjau tapti“, –  pasakoja D.Bivainė.

Specialistė įsitikinusi, kad pedagogo nėra lengva profesija, reikalaujanti daug kantrybės, meilės savo darbui, tikėjimo juo, nuolatos tobulėti, kelti kvalifikaciją, dalyvauti seminaruose, neatsilikti nuo pasaulio naujienų. „Visuomenės požiūris nulemia, kad šiuo metu pedagogo profesija nėra labai gerbiama. Mokytojo darbas yra labai svarbus ir turi būti dirbamas su dideliu noru ir užsidegimu, vaikai tai mūsų visų ateitis ir kuo daugiau bus atsidavusių savo profesijos specialistų, tuo geresnis pasaulis laukia ateities kartų“, –  tikina D.Bivainė.

Darbas su vaikais – įkvepia

Jau metus laiko D.Bivainė moko vaikus mentalinės aritmetikos, tai yra greitas ir tikslus skaičiavimas mintinai. Iš Azijos šalių kilusi ir daugiau nei 30 metų taikoma visame pasaulyje programa išlaisvina gabumus: dėmesio koncentraciją, atmintį, greitą orientaciją, pastabumą, kūrybiškumą, vizualizacijas ir daugelį kitų įgūdžių.

„Dirbti su vaikais nėra suku, jei stengiesi su kiekvienu atrasti ryšį, užmegzti draugiškus santykius, tuomet vaikai ima pasitikėti ir nebijoti atvirai pasakyti apie sunkumus su kuriais susiduria mokymosi procese. Kiekviena diena yra pilna naujų iššūkių. Būna situacijų, kai vaikai praranda susidomėjimą ir norą mokytis. Tuomet turiu sugalvoti būdus kaip juos sudominti, motyvuoti. Rugsėjo mėnesį vaikučiai nieko nežinodami apie mūsų metodiką abejoja savimi, mano, kad jiems  nepavyks taip greitai skaičiuoti. Įdomiausia matyti jų progresą ir laimingas akis, kai pavyksta suskaičiuoti. Nuoširdus džiaugsmas motyvuoja ne tik juos pačius treniruotis vis daugiau, bet ir mane kaip mokytoją“, –  patirtimi dalinasi specialistė.

 

Daugiau informacijos:

Miglė Savickaitė

„Agency 1323” projektų vadovė

+370 687 43201

migle@1323.agency