Tinklalapio logotipas
Grįžti

Išleistas naujas metodinis leidinys „Formuojamasis vertinimas – mokinio individualiai pažangai skatinti“
event 2019-01-09 domain Švietimo informacinių technologijų centras label_outline Aktualijos

Išleistas naujas metodinis leidinys „Formuojamasis vertinimas – mokinio individualiai pažangai skatinti“

Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, Ugdymo plėtotės centro, Nacionalinio egzaminų centro ir Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros bendrų pastangų dėka išleistas naujas metodinis leidinys „Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti“. 

Šią metodinę priemonę parengti paskatino naujausi švietimo dokumentai, mokslininkų tyrimų išvados apie formuojamojo vertinimo reikšmę mokinių pasiekimams ir įvertinta sėkminga mokyklų patirtis. Leidinio sudarytojos, Šiaulių universiteto mokslininkės prof. dr. Aušra Kazlauskienė, doc. dr. Ramutė Gaučaitė, kartu su Švietimo ir mokslo ministerijos ir nacionalinių institucijų specialistais atrinko naujausius šaltinius, aktualizuojančius individualios pažangos vertinimą ugdymo procese, ir parengė šį metodinį leidinį.

Siekiama toliau permąstyti, diskutuoti ir ieškoti, kaip veiksmingai skatinti mokytojus vertinti individualią pažangą ir stiprinti formuojamąjį vertinimą mokykloje. 

Leidinys artimiausiu metu bus atspausdintas ir pasieks mokyklas. 

Šiuo metu leidinį galite rasti čia.