Priemonės

Pasiūlyti savo priemonę

Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.

Rekomenduojame vietoje „Flash Player“ naudojančių skaitmeninių priemonių rinktis kitas panašias priemones, kurias rasite čia.

Atkreipiame dėmesį, kad mokyklos gali įsigyti skaitmeninių mokymo(si) išteklių ir priemonių (paslaugų ir (arba) prekių), atitinkančių Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 1532 patvirtintus „Reikalavimus skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms, informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti ir mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti“.

Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę užpildykite anketą. Pildydamas anketą teikėjas patvirtina, kad siūlomos skaitmeninės mokymo priemonės turinys neturi diskriminacinio pobūdžio informacijos, dalyko ir kalbos klaidų, reklaminės medžiagos, priemonė veikia tiek asmeniniuose kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kviečiame susipažinti su patvirtintu Informacijos apie skaitmenines mokymo priemones skelbimo tvarkos aprašu. Dokumente aprašomos priemonių pateikimo, atrankos ir viešinimo sąlygos.

Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Parsisiųsti sąrašą:

Word Excel

(Nebe)slaptas gyvybės kodas

Istorijų dvarelis Jūsų patogumui edukacinius užsiėmimus organizuoja nuotoliniu būdu. Šios edukacijos vedamos kompetentingų, savo sritį...

,,Dainuok namie"

Tai pamokos, skirtos pradedantiesiems ar truputį pažengusiems. Kalbama apie vokalo techniką, kvėpavimą bei pateikiami pavyzdžiai ir pratimai....

„Blogos naujienos“

 Interaktyvus žaidimas „Blogos naujienos“ (angl. „BadNews Game“) leidžia praktiškai išbandyti, kaip...

„Iliustruotojai piešia vaikams“

„Iliustruotojai piešia vaikams“ – tai edukacinių vaizdo įrašų ciklas, kuriame knygų dailininkai supažindina...

„iNaturalist“

Tai mokomoji programėlė, kuri leidžia atpažinti augalus ir gyvūnus. Tiesiog reikia nufotografuoti augalą ar gyvūną, įkelti nuotrauką ir sužinosite...

„Kūrybinio iššūkio dėžutė“

„Kūrybinio iššūkio dėžutė“ – tai edukacijų ciklas ikimokyklinio amžiaus, pradinių mokyklų pirmų klasių vaikams....

„Metų knygos rinkimai 2020“: susitikimai su vaikų ir paauglių knygų autoriais

Kviečiame vaikus susipažinti su knygų vaikams ir paaugliams autoriais (šių autorių knygos – akcijos „Metų knygos rinkimai...

„Rankdarbiai namisėdoms“

„Rankdarbiai namisėdoms“ – edukacijų ciklas, skirtas mažiesiems kūrėjams. Čia ne tik lavinami motoriniai įgūdžiai, bet ir...

„Vaikų linijos“ kampanijos BE PATYČIŲ socialinės reklamos ir edukaciniai filmai

„Vaikų linijos“ kampanijos BE PATYČIŲ socialinėse reklamose ir edukaciniuose filmuose atkreipiamas dėmesys į skirtingas su patyčiomis...

„VilniusGO“

„VilniusGO“ supažindina su 500 lankytinų kultūrinių, gamtinių ir istorinių Vilniaus miesto vietų. Čia pristatomi ne tik gerai žinomi...

100-mečio programavimo valanda

Kaip baseine aplenkti Rūtą Meilutytę? Kaip padėti Liudui Mažyliui greičiau rasti Nepriklausomybės akto originalą ir kaip atkartoti Dariaus ir...

10monkeys

Linksmos matematinės užduotys pradinių klasių mokiniams. Bandomojoje versijoje neišsaugomi mokinių rezultatai.