Priemonės

Pasiūlyti savo priemonę

Švietimo, mokslo ir sporto ministras 2022 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. V-836 patvirtino Bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių ir mokymo priemonių atitikties teisės aktams įvertinimo ir aprūpinimo jais tvarkos aprašą. Naujos redakcijos aprašas nustato bendruosius ir specialiuosius reikalavimus bendrojo ugdymo dalykų vadovėliams ir mokymo priemonėms, bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių ir mokymo priemonių vertinimą, turinio kokybės užtikrinimą ir atsakomybes, aprūpinimo tvarką.

Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę atsiųskite prašymą su deklaracija el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.

Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Parsisiųsti sąrašą:

Word Excel

Užduočių rinkinys „TypingClub“

Programuotojų, dizainerių ir turinio kūrėjų komanda, įsikūrusi Rokvilyje, Merilando valstijoje sukūrė pažangią švietimo platformą, skirtą...

„XLogoOnline“

„XLogoOnline“ sistemoje yra keturios dalys, kurių 1-2 skirtos pradiniam ugdymui, 3-4 pagrindiniam ugdymui. 1-oje ir 2-oje dalyse...

Žaidimas „Interland“

„Interland“ yra nuotykių kupinas internetinis žaidimas, kurį žaidžiant mokymasis apie skaitmeninį saugumą ir pilietiškumą tampa...

Kalėdų Senelio kelionė

Tai puiki vieta interaktyviai minėti šventes. Čia galima rasti mėgstamus personažus, taip pat įvairaus amžiaus asmenims skirtų linksmų,...

Spoofy Lietuva

„Spoofy“ - jaunesniojo amžiaus moksleiviams skirtas žaidimas, padedantis išmokti žodžių ir suprasti kibernetinio saugumo svarbą....

Angis

„Angis“ tai platforma, kurioje labai paprastai ir įtraukiančiai galima išmokti programuoti su „Python“ programavimo...

Reflectus

Reflectus - yra mokytojų praktikų sukurtas internetinis reflektavimo įrankis moksleiviams ir mokytojams. Reflectus sistema yra skirta palengvinti,...

ScratchJr

Programavimo priemonė skirta jaunesniojo amžiaus (5–7 metų) vaikams. Ja galima kurti nesudėtingas programas, interaktyvius pasakojimus,...

Scratch

Naudojantis Scratch galima mokytis programavimo pradžiamokslio, suprogramuoti savo sukurtus interaktyvius pasakojimus, žaidimus ir animacijas, bei...

Medijų ir informacinis raštingumas

Vilniaus universiteto sukurta medžiaga Medijų ir informacinis raštingumas. Šaltinyje pateikta metodinė medžiaga apie...

Vaizdo pamokos mokiniams „Autorių teisės mokykloje"

Mokymo priemonę sudaro trys autorių teisių specialistės, teisininkės M. Gudaitės-Gulbinienės vedamos vaizdo pamokos, kuriose nagrinėjamos autorių...

100-mečio programavimo valanda

Kaip baseine aplenkti Rūtą Meilutytę? Kaip padėti Liudui Mažyliui greičiau rasti Nepriklausomybės akto originalą ir kaip atkartoti Dariaus ir...