Priemonės

Svarbi informacija apie skaitmenines mokymo priemones.

Pasiūlyti savo priemonę

Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.

Rekomenduojame vietoje „Flash Player“ naudojančių skaitmeninių priemonių rinktis kitas panašias priemones, kurias rasite čia.

Atkreipiame dėmesį, kad mokyklos gali įsigyti skaitmeninių mokymo(si) išteklių ir priemonių (paslaugų ir (arba) prekių), atitinkančių Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 1532 patvirtintus „Reikalavimus skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms, informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti ir mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti“.

Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę užpildykite anketą. Pildydamas anketą teikėjas patvirtina, kad siūlomos skaitmeninės mokymo priemonės turinys neturi diskriminacinio pobūdžio informacijos, dalyko ir kalbos klaidų, reklaminės medžiagos, priemonė veikia tiek asmeniniuose kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kviečiame susipažinti su patvirtintu Informacijos apie skaitmenines mokymo priemones skelbimo tvarkos aprašu. Dokumente aprašomos priemonių pateikimo, atrankos ir viešinimo sąlygos.

Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Parsisiųsti sąrašą:

Word Excel

100-mečio programavimo valanda

Kaip baseine aplenkti Rūtą Meilutytę? Kaip padėti Liudui Mažyliui greičiau rasti Nepriklausomybės akto originalą ir kaip atkartoti Dariaus ir...

APROMIS – Automatizuota programavimo mokymo informacinė sistema

Portalas PROMIS skirtas mokytis programuoti. Čia yra apie 1000 įvairaus sudėtingumo programavimo uždavinių. Portale realizuotas automatinis...

ArcGIS mokykloms

ArcGIS žemėlapių kūrimo, erdvinių duomenų valdymo ir analizės sistema mokykloms.

CoderZ

„CoderZ“ yra novatoriška ir smagi mokymosi platforma, skirta mokiniams visame pasaulyje užsiimti robotika, informatika ir STEM,...

Cody Roby

Algoritmavimo žaidimas be techninių įrenginių, skirtas bet kurio amžiaus mokiniams.

e.vadovėliai.lt

Svetainėje talpinami leidyklų TEV, „Didakta“, „Briedis“ skaitmeniniai vadovėliai ir užduočių knygos bei skaitmeniniai...

EDUKA klasė

„EDUKA klasėje“ rasite daugiau nei 300 leidyklų „Šviesa“, „Briedis“, „TEV“ ir...

Edukacinė aplinka MozaBook (išversta į lietuvių kalbą)

Tai visame pasaulyje populiari interaktyvi edukacinė platforma, skirta dirbti su išmaniaisiais ekranais, kuri apima K12 visų dalykų...

eLKlasė

eLKlasė - tai intuityvi ir inovatyvi mokymo(si) valdymo platforma, skirta tiek mokytojams, tiek mokiniams. Paprasta skaitmenizuoti pamokas, tinka...

EMA elektroninė mokymosi aplinka

EMA – tai elektroninė mokymosi aplinka, kuri leidžia diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą ir suteikia interaktyvią...

Finansinio raštingumo, pilietiškumo ir socialinės atsakomybės ugdymas

„Sodros“ medžiaga mokytojams ir mokiniams, kuri atnaujinta ir papildyta padedant projekte dalyvavusiems pedagogams.

Informatika be kompiuterio „CS Unplugged“

Informatika be kompiuterio „CS Unplugged“ yra nemokamos mokomosios medžiagos rinkinys, mokantis informatikos per įtraukiančius žaidimus...