Priemonės

Svarbi informacija apie skaitmenines mokymo priemones.

Pasiūlyti savo priemonę

Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.

Rekomenduojame vietoje „Flash Player“ naudojančių skaitmeninių priemonių rinktis kitas panašias priemones, kurias rasite čia.

Atkreipiame dėmesį, kad mokyklos gali įsigyti skaitmeninių mokymo(si) išteklių ir priemonių (paslaugų ir (arba) prekių), atitinkančių Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 1532 patvirtintus „Reikalavimus skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms, informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti ir mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti“.

Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę užpildykite anketą. Pildydamas anketą teikėjas patvirtina, kad siūlomos skaitmeninės mokymo priemonės turinys neturi diskriminacinio pobūdžio informacijos, dalyko ir kalbos klaidų, reklaminės medžiagos, priemonė veikia tiek asmeniniuose kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kviečiame susipažinti su patvirtintu Informacijos apie skaitmenines mokymo priemones skelbimo tvarkos aprašu. Dokumente aprašomos priemonių pateikimo, atrankos ir viešinimo sąlygos.

Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Parsisiųsti sąrašą:

Word Excel

„Vaikų linijos“ kampanijos BE PATYČIŲ socialinės reklamos ir edukaciniai filmai

„Vaikų linijos“ kampanijos BE PATYČIŲ socialinėse reklamose ir edukaciniuose filmuose atkreipiamas dėmesys į skirtingas su patyčiomis...

Internetinis žaidimas „Leonardo pamokėlės“

Lietuvos vaikų ir jaunimo centro mokymo plaukti trenerių komanda vykdo saugaus elgesio vandenyje ir prie vandens programą „Leonardo...

Logožaidimai

Interaktyvi 22 žaidybinių užduočių programa, skirta ikimokyklinių ir pradinių klasių vaikams, turintiems įvairių kalbos, klausos, autizmo spektro,...

Reflectus

Reflectus - yra mokytojų praktikų sukurtas internetinis reflektavimo įrankis moksleiviams ir mokytojams. Reflectus sistema yra skirta palengvinti,...

Skaitmeninės įtraukiojo ugdymo priemonės

Pristatome skaitmeninių išteklių rinkinį, skirtą mokymosi sunkumų ir raidos sutrikimų turinčių vaikų ugdymui. Visos priemonės...

Socialinio projekto „NežVairuok!” filmas

Kas tai? „Delfi“ inicijuota socialinė akcija „NežVairuok!“, raginanti nesinaudoti mobiliuoju prie jokios transporto...

Tinklaraštis iKlase.lt

Mokytojos Staselės Riškienės tinklaraštis apie technologijų taikymą ugdymo procese. Mokytoja čia dalijasi idėjomis, įžvalgomis,...

Vaikų radijas

„Vaikų radijas“ – tai pirmoji ir unikali lietuviška radijo stotis skirta Lietuvoje gyvenantiems ir visame pasaulyje...

Vakaro žvaigždelė

„Vakaro žvaigždelė” – kad vaikai dori užaugtų. Mūsų internetinėje svetainėje galėsite klausytis „Vakaro žvaigždelės”...

Valdovo pasiuntinys

Virtualus istorinis žaidimas ,,Valdovo pasiuntinys" skirtas supažindinti su Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovo Žygimanto Augusto...

Virtualus muziejus – erdvė pažinti

Virtualus muziejus – erdvė pažinti. Tai Kauno miesto muziejaus virtualaus turinio platforma, kurioje galite pažinti miesto istoriją ir...

Žodžių žaidimai

„Žodžių žaidimai“ – tai interaktyvi programa, skirta ikimokyklinio ir pradinio mokyklinio vaikų kalbos ir kalbėjimo gebėjimams...