Priemonės

Pasiūlyti savo priemonę

Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.

Rekomenduojame vietoje „Flash Player“ naudojančių skaitmeninių priemonių rinktis kitas panašias priemones, kurias rasite čia.

Atkreipiame dėmesį, kad mokyklos gali įsigyti skaitmeninių mokymo(si) išteklių ir priemonių (paslaugų ir (arba) prekių), atitinkančių Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 1532 patvirtintus „Reikalavimus skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms, informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti ir mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti“.

Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę užpildykite anketą. Pildydamas anketą teikėjas patvirtina, kad siūlomos skaitmeninės mokymo priemonės turinys neturi diskriminacinio pobūdžio informacijos, dalyko ir kalbos klaidų, reklaminės medžiagos, priemonė veikia tiek asmeniniuose kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kviečiame susipažinti su patvirtintu Informacijos apie skaitmenines mokymo priemones skelbimo tvarkos aprašu. Dokumente aprašomos priemonių pateikimo, atrankos ir viešinimo sąlygos.

Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Parsisiųsti sąrašą:

Word Excel

„Vaikų linijos“ kampanijos BE PATYČIŲ socialinės reklamos ir edukaciniai filmai

„Vaikų linijos“ kampanijos BE PATYČIŲ socialinėse reklamose ir edukaciniuose filmuose atkreipiamas dėmesys į skirtingas su patyčiomis...

Dokumentinis filmas „Lietuvių gestų kalbos raida - praeitis ir ateitis“

Šviečiamasis leidinys – faktais paremtas informacinis dokumentinis filmas „Lietuvių gestų kalbos raida - praeitis ir...

Edukaciniai žaidimai vaikams

Edukaciniai internetiniai žaidimai skirti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Žaisdami vaikai išmoksta skaityti,...

Internetinis žaidimas „Leonardo pamokėlės“

Lietuvos vaikų ir jaunimo centro mokymo plaukti trenerių komanda vykdo saugaus elgesio vandenyje ir prie vandens programą „Leonardo...

Mokymosi kampelis

Žaisk ir mokykis - Mokykite ir bendradarbiaukite Jei mokaisi pradinėje arba vidurinėje mokykloje, šioje svetainėje rasi tau...

Nepatogaus kino klasė

Nepatogaus kino klasė – filmai, padedantys augti.  Tai nemokama platforma, skirta formaliam bei neformaliam švietimui. Čia...

Reflectus

Reflectus - yra mokytojų praktikų sukurtas internetinis reflektavimo įrankis moksleiviams ir mokytojams. Reflectus sistema yra skirta palengvinti,...

Skaitmeninių įtraukiojo ugdymo priemonių rinkinys „EduSensus“

Pristatome skaitmeninių išteklių rinkinį „EduSensus“, skirtą mokymosi sunkumų ir raidos sutrikimų turinčių vaikų ugdymui. Visos...

Skaitmeninių priemonių su užduotimis katalogas „Pažinkime supantį pasaulį“

Kauno lopšelio-darželio „Ežiukas“ komanda 2022 metų kovo mėnesį kvietė ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojus ir...

Socialinio projekto „NežVairuok!” filmas

Kas tai? „Delfi“ inicijuota socialinė akcija „NežVairuok!“, raginanti nesinaudoti mobiliuoju prie jokios transporto...

Spoofy Lietuva

„Spoofy“ - jaunesniojo amžiaus moksleiviams skirtas žaidimas, padedantis išmokti žodžių ir suprasti kibernetinio saugumo svarbą....

Sveikatukai - pažadas sveikatai

,,Pažadas sveikatai” - animacinių filmukų vaikams serija, kurioje ,,Sveikatukai” duoda tvirtą pažadą sveikatai. Animacijos kurtos su...