Didelės ar mažos klasės?
Optimalus mokinių skaičius klasėje – aktuali švietimo politikos tema daugelyje pasaulio šalių. Klasių dydžio klausimas keliamas svarstant, kaip tinkamai panaudoti lėšas ir kartu sudaryti palankiausias sąlygas siekiant geresnių mokymosi rezultatų.
Kokio dydžio klasėse mokosi Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų mokiniai? Kaip klasių dydis kito vykstant kitiems pastarojo meto pokyčiams (mokinių skaičiaus mažėjimas, mokyklų tinklo pertvarka, dėl sunkmečio padidėjusi lėšų stoka, klasių komplektų dydžio reglamentavimo pasikeitimas ir kt.)?
Šiame leidinyje išsamiai aptariamas bendrojo lavinimo mokyklų klasių dydis; padėtis Lietuvoje lyginama su kitomis Europos šalimis; remiantis tyrimų duomenimis, parodomas klasės dydžio ryšys su mokinių pasiekimais.