Tinklalapio logotipas
arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (Birželis)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (Birželis)
Mokyklų apklausos: IKT švietime rezultatai mėnesiniame informaciniame pranešime
Mūsų informaciniai pranešimai, skelbiami kas mėnesį, siekia pristatyti Mokyklų apklausos „IKT švietime“ rezultatus. Pirmajame informaciniame pranešime nagrinėjama, kiek mokytojo įtaka yra svarbi IKT naudojimui pamokose.
Jame tai pat nagrinėjama, kaip sėkmingai inovatyvūs mokytojų tobulinimosi metodai įgyvendinami Ateities klasės laboratorijos projekte. Antrasis pranešimas, skelbtas gegužės mėnesį, nagrinėja individualų naudojimąsi kompiuteriais. Kiek individualių užsiėmimų vyksta mokyklose, turinčiose nešiojamuosius ir planšetinius kompiuterius, ir kiek juos naudoja mokiniai. Projekto metu pagrindinis dėmesys skiriamas apžvelgti individualaus mokymosi iniciatyvas visoje Europoje.
Registruokitės čia ir gaukite mūsų informacinius pranešimus ateityje, taip pat kviečiame skatinti savo kolegas registruotis, jei manote, kad jiems tai gali būti aktualu.
 
Kompanija „Cisco“ ir Europos mokyklų tinklas platina inovatyvias mokymo praktikas
Gegužės 14 dieną Europos mokyklų tinklas paskelbė, kad pradėjo bendradarbiauti su kompanija „Cisco“, pasaulyje lyderiaujančia kompanija tinklinių technologijų srityje, ir siekia integruoti „Cisco Lecture Vision “ priemones internetiniuose Ateities klasės laboratorijos mokymuose ir seminaruose. Kompanijos „Cisco “ technologiniai sprendimai įgalins Europos mokyklų tinklą pasiekti tūkstančius mokytojų, ugdymo įstaigų ir politikų visoje Europoje. Spaudos pranešimas.
 
Kaip naujosios technologijos gali padėti įveikti pagrindinius švietimo iššūkius. „NMC Horizon“ 2013 metų ataskaita
Europos mokyklų tinklas pristato NMC Horizon 2013 metų ataskaitą ir džiaugiasi, kad ataskaitos patarėjų grupė yra atstovaujama vyresniojo tinklo eksperto  Roger Blamire. Šiame penktajame leidime nagrinėjamos naujausios technologijos ir jų potenciali įtaka mokymui, mokymuisi. Daugiau skaitykite čia.
 
Ketvirtoji Ateities klasės laboratorijos interviu dalis
Ar galime naudotis socialine žiniasklaida e. mokymuisi pagerinti? Kiekvieną mėnesį Ateities klasės laboratorijosprojektas ima interviu iš švietimo ekspertų. Šie interviu prisideda prie platesnės diskusijos apie inovacijas švietime ir technologijų plėtrą mokyklose. Praėjusį mėnesį skelbėme interviu su profesoriumi R. H. Bob Fryer .
 
Gyvosios mokyklų laboratorijos: Bendradarbiaujančių mokyklų tobulinimosi tinklas
Daugybėje Europos mokyklų IKT naudojamos mokymo ir mokymosi procese, tačiau kai kurios mokyklos technologijomis naudojasi nesistematiškai arba neturi aiškios ateities vizijos, kaip tobulinti šią sritį. Pagrindinis Gyvųjų mokyklų laboratorijų uždavinys yra sukurti tvirtą mokytojų tinklą, kur jie galėtų dalintis, demonstruoti gerąją praktiką ir mokytis vieni iš kitų. Daugiau nei 10 gerosios praktikos ir mokyklų pristatymų vaizdo įrašų rasite tinklalapyje: http://lsl.eun.org
 
Projektas „inGenious“ jau pasirengęs pradėti naujas gamtos mokslų veiklas
Projektas„ inGenious“ jau pasirengęs pradėti trečiuosius inovacijų mokyklose metus gamtos mokslų veiklomis ir bendradarbiaudamas su verslo atstovais: naujas bandomasis projektas prasideda rugsėjo mėnesį, kartu su nauju konkursu mokykloms bei įkvepiančiu filmuku. Projektas „inGenious“ suvienija mokytojus ir verslo atstovus tam, kad užtikrintų, jog gamtos mokslų ugdymas atitinka įgūdžius, reikalingus darbo rinkoje. Daugiau informacijos.
 
Nauji Europos politikos bandymai su planšetiniais kompiuteriais
Kaip efektyviausiai investuoti į nacionalines individualaus mokymosi programas. Ką patarti mokykloms, kurios integruoja planšetinius kompiuterius mokyme ir mokymesi. Naujas, dvejus metus truksiantis Kūrybingų klasių laboratorijos projektas prasidėjo 2013 metų balandžio mėnesį, juo siekiama atsakyti į visus šiuos klausimus.
Daugiau informacijos: http://creative.eun.org
 
E. Saugumo ženklelis – antrojo bandomojo etapo pabaiga
Birželio mėnesio pabaigoje baigiasi antrasis bandomasis E. saugumo ženklelio projekto etapas. Daugiau nei 50 vertinimo formų buvo pateikta Belgijoje, Čekijoje, Ispanijoje ir Portugalijoje.  Tai suteikia galimybę mokykloms atsisiųsti individualizuotą veiklų planą e. saugumui mokykloje sustiprinti ir gauti e. saugomo ženklelį. Nuo liepos mėnesio bus analizuojami rezultatai ir ruošiamasi rugsėjo mėnesiui – bus pristatytos naujos galimybės bei prisijungs naujos šalys. Ar norėtumėte įdiegti e. saugumo ženklelius savo šalyje? Rašykite adresuesafetylabel@eun.org.
 
Internetinis pasaulis gali būti puiki vieta vaikams!
Gegužės 9 dieną buvo paskelbtas konkursas „Geriausias interneto turinys vaikams“ . Vaikai, jaunimas ir suaugusieji yra kviečiami kurti naują turinį, kuris padės jauniems žmonėms mokytis, žaisti ir tobulėti internete.
 
Nauja informacinių technologijų ugdymo programa Jungtinėje Karalystėje
Pristatome naują informacinių technologijų ugdymo programą 5-16 metų amžiaus mokiniams, kuri bus įgyvendinama nuo 2014 metų rugsėjo mėnesio ir parengta kartu su šios srities ekspertais. Naujojoje programoje išskirtinis dėmesys skiriamas kompiuterijai ir praktiniam programavimui. Mokiniai bus mokomi kompiuterinio mąstymo principų ir kaip rašyti ir tikrinti kodą norint pasiekti tam tikrų rezultatų. Jie įgys žinių ir supratimo kaip veikia skaitmeninės technologijos. Galutinė naujos nacionalinės ugdymo programos versija bus parengta 2013 metų rudenį. Informacinių technologijų ugdymo programos projektą rasite čia.
 
2012 metų Austrijos švietimo standartai
Pirmą kartą Austrijos mokyklų istorijoje buvo patikrinti 80 000 mokinių matematikos gebėjimai. 53 % atitiko standartus, 5% juos viršijo ir 17% jų nepasiekė. Rezulatai buvo geresni palyginus su 2009 metų rezultatais. Išryškėjusios problemos susijusios su miestų vietovėmis, socialiai remtinomis grupėmis bei migracija. Daugiau informacijos čia.
 
Švietimo iniciatyvos Austrijoje
Austrijos mokyklose buvo įgyvendinta 12 mokyklų tobulinimo priemonių paketų. Tarp visų kitų priemonių buvo įgyvendintos ir šios: mokyklose veikiančios dienos priežiūros grupės; nauja vidurinė mokykla, kurioje suderinamas diferencijavimas ir individuali pagalba, kompetencijų ugdymas, komandinis mokymas, mokyklos administracijos reforma; investicijos į mokyklos statybas; kokybės užtikrinimas vykdant kasmetinius standartų patikrinimus; mokymo kokybės paketas – mažesnės klasės, daugiau pagalbos ir t.t. Skaitykite daugiau.