Tinklalapio logotipas
arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (birželis)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (birželis)

Interaktyvūs mokymosi renginiai mokykloms žaidžiant

Kokios yra galimybės naudoti žaidimus kaip švietimo išteklius, kad mokiniai galėtų naudotis interaktyvia ir novatoriška mokymosi patirtimi? Liepos 3 d., 18.00 val. kviečiame prisijungti prie eTwinning internetinio seminaro „Žaidimai: nuo prieštaringumo iki išradingumo“ ir mokytis iš „eConfidence“ projekto apie žaidimų edukacinę vertę ir geriausios praktikos pavyzdžius iš neseniai atliktų bandymų. Ši tema bus toliau plėtojama mokymosi renginyje tuo pačiu pavadinimu nuo rugsėjo 24 d. iki spalio 12 d.

Taip pat liepos 4 d. galite prisijungti prie projekto „TweetChat“ žaidimai ir mokyklos: mokymasis, socialinė įtrauktis ir bendradarbiavimas kuriant“. Stebėkite ir dalyvaukite pokalbyje su savo idėjomis ir patirtimi, ieškodami #eConfidence_eu ir #educationalgames raktinių žodžių ir pridėdami juos į savo atsakymų žinutę tviteryje. Daugiau informacijos rasite čia.

Apklausa apie menus ugdyme

Įtraukti menus ir kultūrą į švietimą gali būti naudinga interaktyvi priemonė, įvairinant pedagoginius metodus ir skatinant visų amžiaus grupių moksleivių socialinį ir kultūrinį supratimą kaip mokymosi proceso dalį. Kokia jūsų nuomonė? Kiek mokykliniame ugdyme yra svarbus menas? Jei norite pasidalyti savo nuomone, atlikite trumpą apklausą. Jis bus prieinamas iki liepos 15 d. bet kuria iš 23 kalbų. Rezultatai bus paskelbti „School Education Gateway“ portale.

Dalyvaukite apklausoje apie STEM praktiką

„Scientix“ kviečia bendrojo ugdymo mokytojus, kurie moko moksleivius nuo dešimties iki devyniolikos metų, prisijungti prie naujo daugiakalbio tyrimo apie mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos (STEM) mokymo metodiką. Tyrimas yra atviras iki liepos 18 d. ir pateikiamas 25 Europos kalbomis. Rezultatai bus paskelbti „Scientix“ observatorijoje 2018 m. gale.

Dalyvaukite su savo mokiniais hakatone ir kovokite su neapykantos apraiškomis internete

SELMA projektas organizuoja „Naulaužti neapykantą“ (angl. „Hacking Hate“) hakatoną Berlyne 2018 m. gruodžio 5 ir 6 dienomis. Hakatonas sutelks mokytojus, jaunus žmones (nuo 15 iki 18 metų), tėvus ir kitus specialistus bei rėmėjus dirbti su naujoviškais technologiniais įrankiais ir sprendimais, padedančiais nulaužti neapykantos raišką internete. Komandos gali pateikti idėjas iki 2018 m. rugsėjo 20 d., kad turėtų galimybę dalyvauti hakatone su apmokėtomis kelionės išlaidomis!

Naujas mokomosios medžiagos rinkinys, kurį parengė Mokytojų akademijos dalyviai

Mokymo medžiaga buvo išleista šešiomis skirtingomis temomis. Mokyklų ugdymo vartų mokytojų akademijos dalyviai sukūrė medžiagą, kurioje rasite daugybę idėjų, įrankių ir veiklos, kurioms buvo taikomi kursai. Kiekvieno kurso medžiagą kuravo dalyvio redakcinė kolegija, kuri peržiūrėjo ir išleido pamokų planus.

Medžiaga apima pamokų planus kultūrinės įvairovės, naujai atvykusių migrantų ir novatoriškų matematikos mokymo temas; veiksmų planai įtraukti tėvus į veiklas klasėse arba mokykloje; projektinės veiklos mokymosi planai įvairiais klausimais; mokyklos plėtros planai, skirtus bendram vadovaujamam požiūriui įgyvendinti.

Išleisti mokyklos plėtros planai, skirtus lyderystės požiūriui įgyvendinti

Mokyklų ugdymo vartuose buvo paskelbta mokyklų plėtros planų serija, kurią sukūrė „Dalijimosi lyderyste ir mokyklų plėtros internetinis kursas“ dalyviai. Kursas prasidėjo 2017 m. Mokytojų akademijoje, o dalyviai kurso metu parengė mokyklos plėtros planus, apimančius daugelį idėjų, koncepcijų ir veiklos.

Plėtros planai yra skirti palaipsniui įgyvendinti mokyklos lygmeniu bendrą lyderystės požiūrį. Visuose planuose turėtų būti pateikiamos vertingos idėjos ir apmąstymai apie tai, kaip skirtingose mokyklose įgyvendinti bendrą vadovavimo požiūrį.

Europos mokyklų tinklo (angl. European Schoolnet) 2017 metų apžvalga

Džiaugiamės galėdami pasidalinti su švietimo bendruomene Europoje 2017 metų darbo rezultatais. Mūsų paskelbtoje metinėje ataskaitoje pateikiamas trumpas apžvalgas šiose penkiose srityse: skaitmeninis pilietiškumas; STEM švietimas; naujovės; profesinis tobulėjimas; mokyklų tinklai.

Daugiau informacijos rasite čia.

Metinės STEM kampanijos nugalėtojai

„Scientix“ ir STEM aljansas paskelbė konkurso „STEM atradimų savaitė“ nugalėtojus. „Scientix“ apdovanojo 31 pedagogą ir 17 STEM aljanso pedagogų. Visi laimėtojai yra kviečiami dalyvauti „The Future Classroom Lab“ 23-ajame mokslo projektų seminare, kuris vyks Briuselyje, 2018 m. birželio 22-24 dienomis. Šiais metais daugiau nei 800 mokslo renginių vykdyta 40-yje pasaulio šalių. Daugiau informacijos – STEM atradimų savaitės internetiniame dienoraštyje.

„Amgen Teach“ apdovanojimus gavo 16 mokytojų

Neseniai buvo surengtas konkursas mokytojams, kurie dalyvavo „Amgen Teach“ projekte. „Amgen Teach“ atrinko ir pakvietė šešiolika šio konkurso nugalėtojų prisijungti prie „Amge Teach“ ketvirtų metų tarptautinio seminaro „ Future Classroom Lab“, kuris vyko 2018 m. birželio 15 - 17 d. Mokytojai turėjo galimybę išplėsti savo žinias apie tyrimo metodus moksle, kurti tinklus su savo bendraminčiais iš visos Europos ir keistis naudinga praktika.

STEAM: tarpdiscipliniškumas ir naujovės

Kai Albertas Einšteinas atkreipė dėmesį į mokslo ir meno panašumą, jis atkartojo ilgalaikį istorinį požiūrį: dvi sritys yra natūraliai susijusios. Pridedant „A“ menams, STEM tampa STEAM: modernus, tarpdisciplininis metodas, kuris vis labiau tobulina mokyklinį ugdymą. Vis daugiau projektų demonstruoja šio integruoto požiūrio pranašumą. STEAM itin svarbus Europos mokyklų tinklui.