Tinklalapio logotipas
arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (Gruodis)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (Gruodis)
EMINENT konferencijos metu pristatyta platform – pirmoji Europoje internetinių kursų platform teiksianti inovatyvius mokymosi sprendimus ir profesinį tobulinimąsi mokytojams. Europos mokyklų tinklas kiekvienam susidomėjusiam suteikia išskirtinę galimybę tobulėti, mokytis ir patiems išbandyti mūsų bandomųjų projektų rezultatus. Pirmieji kursai presides 2014 metų pradžioje – Ateties klasės scenarijai ir Inovatyvi praktika gamtos mokslų mokymui. Jau galite registruotis.
 
Europos mokyklų tinkle Žinių komandos sukurtame tinklaraštyje galėsi rasti komentarus, patirtis ir požiūrius apie švietimo gaires, svarbiausias tarptautines ataskaitas, informaciją apie svarbiausius renginius ar debatus apie naujoves ugdyme. Skaitykite įrašą apie „Kaip mokysimės 2050 metais“.
 
Inovacijos ugdyme – interviu su Patricia Manson
Patircia Manson, Įtraukties, įgūdžių ir jaunimo skyriaus vedėją, kalbino Europos mokyklų tinklas apie technologijų tobulėjimą, kuris formuos švietimo ateitį ir apie EK švietimo iniciatyvas.
KeyCoNet pristatė naujas studijas bei vaizdo siužetus paie bendraisiais gebėjimais grindžiamas iniciatyvas. Jas pamatyti galite čia.
 
Straipsnyje išskiriamos specifinės šalių ir regionų praktikos, pateikiamos rekomendacijos ateičiai. Straipsnis parengtas bendradarbiaujant kompanijai Intel ir Europos mokyklų tinklui.  
 
EMINENT 2013 – mokytojų rengimas 21 amžiuiŠiais metais konferencija EMINENT vyko gruodžio 4-5 dienomis Helsinkyje, Suomijoje. Jos metu buvo apžvelgtos inovatyvios mokytojų profesinio tobulėjimo iniciatyvos skirtingose švietimo sistemose. Taip pat buvo apžvelgti preliminarūs projektų „iTĖC“, „KeyCoNet“, „SENnet“ ir STEM rezultatai. Visus pristatymus rasite: www.eun.org/about/eminent.
Būsima e. įgūdžių kampanija
DIGITALEUROPE ir Europos mokyklų tinklas vėl koordinuos ateinančią e. įgūdžių kampaniją, vyksiančia visus 2014 metus.
 
Naujausioje suvestinėje nagrinėjamas IKT naudojimas ir kliūtys mokant matematikos ir gamtos mokslų.