arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (lapkritis)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (lapkritis)

Saugesnio interneto forumas – jau greitai!

„Saugesnio interneto forumas 2020“ vyks internete lapkričio 25–26 dienomis. Šiemet jo tema – „Skaitmeninis (ne) pranašumas: įtraukaus pasaulio kūrimas vaikams ir jaunimui internete“. Mokytojai, politikos formuotojai, tyrėjai, teisėsaugos institucijos, jaunimas, ir kitos suinteresuotosios šalys aptars iššūkius ir galimybes, su kuriomis susiduria įvairios negalios vaikai, patekdami į skaitmeninę aplinką. Skubėkite registruotis!

Kaip integruoti mišrų mokymąsi

Vykstanti COVID-19 pandemija verčia viso pasaulio pedagogus atnaujinti savo praktiką ir taikyti mišraus mokymo(si) metodus. Ar norite sužinoti, kaip tai padaryti? Europos mokyklų tinklo akademijos (angl. „European Schoolnet Academy“) gruodžio 1 d. surengs seminarą, kuris pasiūlys reikiamų priemonių, kaip efektyviai taikyti mišrų mokymąsi. Kviečiame dalyvauti.

Registruokitės į internetinį renginį: kino raštingumas per „En Tierra Extraña“

Ar esate ispanakalbis mokytojas, besidomintis kino edukacija? „Europos kino fabrikas“ kviečia į naujausią internetinį seminarą ispanų kalba, kuris vyks lapkričio 10 d., 18 val. Bus pristatomi naujoviški platformos įrankiai ir sužinosite, kaip savo klasėje įgyvendinti veiklas pagal dokumentinį filmą „En Tierra Extraña“.

Internetinis seminaras apie inkliuzinį ugdymą

Lapkričio 6 d. Europos mokyklų švietimo vartų (angl. School Education Gateway ) Europos priemonių rinkinys mokykloms (angl. European Toolkit for Schools) pradėjo rengti internetinių seminarų ciklą apie inkliuzinį ugdymą. Šiuose tris savaites (penktadieniais) vyksiančiuose susitikimuose daugiausia dėmesio bus skiriama šioms temoms: šeimos dalyvavimas mokyklos gyvenime, įtraukusis tyrimas ir įtraukių sistemų rodikliai. Daugiau informacijos rasite čia.

Internetinė konferencija apie bendrą lyderystę siekiant pokyčių

Projektas „L2C Learning Leadership for Change“ lapkričio 26–27 dienomis surengs savo internetinę konferenciją, kurioje daugiausia dėmesio bus skiriama tam, kaip bendra lyderystė mokyklose padeda judėti į priekį visiems kartu. Kviečiame prisijungti prie renginio!

Kaip galima mokyti apie klimato pokyčius?

Kiekvienais metais Europos mokyklų bendruomenė nagrinėja vieną naujausių švietimo temų. Šių metų „eTwinning“  programoje daugiausia dėmesio skiriama projektams ir veikloms, leidusiems mokiniams geriau suprasti klimato pokyčius ir veiksmus, kurių galime imtis kovodami su jais. Pasisemkite idėjų ir mokykite klimato kaitos tema savo pamokose!

Vaikų dirbtuvės mokyklose: praktinės rekomendacijos mokyklų vadovams ir mokytojams

Interaktyvi klasių darbo grupė (ICWG), viena iš Europos mokyklų tinklo darbo grupių, tiria skirtingų technologijų integraciją klasėje ir jų poveikį mokymui ir mokymuisi. Paskutiniame jų leidinyje daugiausia dėmesio skiriama mokyklų kūrėjų erdvių galimybėms ir iššūkiams. Pateikiami pavyzdžiai, kaip dirbtuves gali naudoti mokiniai ir mokytojai. Atsisiųskite visą leidinį, kuriame pateiktos 16 atvejų analizės.

Nauja tinklalaidė apie STEM karjerą

Kiekvieną mėnesį  STEM karjeros tinklalaidė kviečia specialistus pasikalbėti apie savo darbą ir pasidalinti patarimais su mokiniais, papasakoti,  kaip pasirengti tokiai karjerai. Padėkite savo mokiniams atrasti STEM karjerą!

Atraskite Bethoveną: kūrybinis edukacinis iššūkis

Švenčiant Ludwigo van Beethoveno 250-ąsias metines, „Europeana“ pradeda #reinventingBeethoven - kūrybinį edukacinį iššūkį pradinių ir viduriniųjų mokyklų mokiniams! Mokytojai gali parodyti mokiniams, kad literatūra ir istorija gali pasakoti apie pilietiškumo vertybes, kaip muzikos istorija gali būti puikus atspirties taškas kalbant apie lygybę ir įtrauktį. Sužinokite daugiau apie iššūkį ir kaip dalyvauti!

Internetinė apklausa apie kūrybiškumą mokyklose

Kūryba  tai: įsivaizduoti galimybes, užmegzti naujus ryšius, sukurti kažką naujo. Atrodo, kad daugelyje mokyklų programų nepaisoma jos svarbos. „School Education Gateway“ norėtų sužinoti, kaip kūrybiškumas atskleidžiamas jūsų mokykloje ir kokios pagalbos reikėtų ugdyti mokinių kūrybiškumą. Pasidalykite savo nuomone iki lapkričio 15 d.

Patirkite istoriją su Europos paveldo ženklu

Europos paveldo ženklas (angl. The European Heritage Label), vienas iš konkrečių programos „Kūrybiška Europa“ veiklų, padeda nustatyti ir pasirinkti kelionės tikslą, kurį galėtumėte ištirti patys. Apsilankykite naujose vietose virtualiai arba asmeniškai, mokydamiesi, patirdami ir mokydami mūsų bendros Europos istorijos. Sužinokite, kaip Europos paveldo ženklo vietos gali padėti įgyvendinant jūsų „eTwinning“ projektus.

„Vertinimas tarsi mugėje“: kaip pristatyti ir įvertinti projekte sukurtus produktus

Įprastas projekto vertinimas dažnai užima daug laiko ir tinkamai neįtraukia visų mokinių. Į mugę panašus vertinimo scenarijus suteikia galimybę visiems mokiniams pasirodyti vienodai ir skatina formuojamąjį vertinimą. Ar jūs kada nors bandėte? Skaitykite daugiau apie tai „Novigado“ tinklaraštyje ir pasidalinkite savo patirtimi!

Kūrybiškumas ir projektu grįstas mokymasis

Projektu grįstas mokymasis reikalauja, kad mokiniai aktyviai įsitrauktų į realaus pasaulio problemas, išbandytų savo idėjas ir sustiprintų kūrybiškumą. Tai apima mokymąsi per meninę patirtį, derinant šokį ir vaizduojamąjį meną ir ieškant prasmingos jų sinergijos. Kaip tai paversti praktika? Sužinokite daugiau čia.