Tinklalapio logotipas
arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (liepa)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (liepa)

„Inovacijų piliulės“: „FCL Regio“ mokymo veiklos pedagogams

„Future Classroom Lab“ regioninio tinklo projekto tikslas – sujungti vietos ir regionines švietimo institucijas visoje Europoje, sukurti mokytojams mikroprofesines galimybes, vadinamas „inovacijų piliulėmis“. Šios trumpos savarankiško mokymosi veiklos tikslas – paskatinti mokytojus kurti ir taikyti novatoriškus metodus klasėje. Keturios „Inovacijų piliulių“ temos: virtualios realybės, interaktyvios vaizdo priemonės, įrašai ir videotransliacijos, kodavimas ir robotika. Visus mokymus galima rasti čia.

Junkitės prie naujo „ITELab“ forumo

Inovatyvi pedagogika, integruojant IRT ir tarptautinį bendradarbiavimą yra tik viena iš naudingų patirčių, kurias siūlo „ITELab“ projektas. Jo tikslas – padėti būsimiems pedagogams, padedant pasiruošti būsimai profesijai ir palengvinti jiems karjeros pradžią.

Nauja „ITELab“ forumo internetinė svetainė palaikoma bendradarbiaujant su „Next-Lab“ ir „Future Classroom Lab“. Forumo tikslas yra sutelkti verslo atstovus su mokytojais ir mokytojų rengimo įstaigomis. Svetainėje bus pateikti ekspertų straipsniai ir internetiniai seminarai svarbiomis temomis apie saugą ir STEM mokymus. Greitai bus prieinamos ir naujos funkcijos, pvz., naudingų išteklių saugykla ir įvykių sąrašas. Sužinokite daugiau ir dalinkitės su savo bendraamžiais!

Jūsų dėmesiui – geresnio interneto vaikams biuletenis

Birželio mėnesio biuletenyje ypatingas dėmesys skiriamas karštosios linijos problemoms ir tendencijoms. Sužinokite, ką „INHOPE“ (Tarptautinė specialiųjų telefono ryšio asociacija) turi pasakyti apie svarbiausius iššūkius, susijusius su vaikų seksualinės prievartos medžiagos platinimu internete, ir kaip sprendžiamos šios problemos. Užsiprenumeruokite dabar, kad gautumėte būsimus leidinius į savo elektroninio pašto dėžutę.

Apklausa rodo, kad mokyklose vis dar sunkiai įgyvendinamas STEAM mokymas

STEAM sujungia menus (angl. arts) ir STEM tarpdisciplininį ugdymo metodą, kuris padeda mokiniams mokytis sistemiškai ir išradingai, taip pat išnaudoti vaizduotę ir skatinti motyvaciją.

STEAM yra gana nauja koncepcija, o mokyklose yra didelių kliūčių jos įgyvendinimui, teigia respondentai mokyklos ugdymo vartų STEAM švietimo apklausoje: trūksta skaitmeninių išteklių ir įrangos (59%), o mokytojai nėra pakankamai gerai parengti supaprastinti ir įvertinti integruotą STEAM mokymosi patirtį (49%). Be to, dauguma (46%) mokytojų nurodo, kad jų mokyklos vizija ir požiūris į mokymą nėra toks pat. Sužinokite daugiau apie STEAM švietimo kliūtis ir privalumus bei geriausius vertinimo metodus.

Kaip mokinys kultūros paveldui tampa „Cicerone“

„Cicerone“ – vadovas, kuris informuoja lankytojus apie kultūrinius išteklius, ir tai, kuo mokiniai tampa apdovanojimus laimėjusiame projekte „Apprendisti Ciceroni“. Programa skatina mokinius tapti aktyviais piliečiais ir palaikyti ryšius su jų kultūros paveldu. Bet ar tai veikia? Ir kaip? Mokyklų ugdymo vartai (angl. School Education Gateway) kalbino mokyklos ir švietimo skyriaus vadovę Cristina Marchini, kuri pradėjo programą. Perskaitykite visą pokalbį, kad sužinotumėte daugiau apie projektą ir apie kultūros paveldo mokymosi svarbą jaunimui.

Mobilumas: atveriantis protus, auginantis sąjungą

Protavimui reikalingas mobilumas, kaip kambariui reikalingas vėdinimas: idėjos ir įsitikinimai gali išnykti be šviežių stimulų. Daug jau vyksta dabar: mokyklos gali įvertinti, kaip gerai padeda moksleiviams plėtoti esminius XXI amžiaus įgūdžius. Keletas „Erasmus +“ projektų skatina mokymosi mobilumą.

„Move2Learn“ projekte „Learn2Move“ penki tūkstančiai eTwinning mokinių gali keliauti į kitą Europos šalį, apsilankydami eTwinning projekto partnerius. Mūsų globalizuotame pasaulyje vis daugėja migrantų moksleivių, todėl mobilumo klausimas aktualus daugelyje klasių, teigia Viljamas Gaudellis.

Kūrybiškumo ir novatoriško mokymo stiprinimas FCL vasaros akademijoje

Antroji „Future Classroom Lab“ vasaros akademijos laida sutelkė 31 entuziastų pedagogų iš 14 skirtingų šalių, kad išmoktų ir pasidalintų gerąja patirtimi tema „Kūrybiškumas ir naujovės klasėje“. Penkių dienų kursas buvo įkvepiantis, dalyviai aptarė įvairias švietimo temas. Daugiau skaitykite vasaros akademijos tinklaraštyje.

2018 m. STEM atradimų savaitės varžybų nugalėtojai

„Scientix“ ir „STEM Alliance“ paskelbė konkurso „STEM atradimų savaitės“ nugalėtojus. „Scientix" apdovanojo 31 pedagogą ir „STEM Alliance“ 17 pedagogų. Visi laimėtojai pakviesti dalyvauti „The Future Classroom Lab“ 23-ajame mokslo projektų seminare Briuselyje. Šiais metais suorganizuota daugiau nei 800 mokslo mokslinių renginių 40-yje pasaulio šalių. 94 organizatoriai parašė 201 straipsnį apie savo dalyvavimą šių metų kampanijoje „STEM atradimų savaitė“. Siūlome paskaityti internetiniame dienoraštyje.

Savaitgalis, skirtas mokslinei edukacijai

„Amgen Teach“ ir „Next-Lab“ bendruomenių mokytojai susirinko į 22-ąjį mokslo projektų seminarą „Future Classroom Lab“, kuris vyko birželio 15 - 17 d. Mokytojai turėjo unikalią galimybę keistis įkvepiančiomis pamokomis ir veikla pagrįsta moksliniais tyrimais. Šiame pradiniame seminare dalyvavo 28 pradinių ir vidurinių mokyklų mokytojų iš 17 Europos šalių, įskaitant tiesioginį internetinių laboratorijų demonstravimą ir Go-Lab platformą.