Tinklalapio logotipas
arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (spalis)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (spalis)

Įvairovė STEM inovacijų pagrindas!

Štai kodėl STEM aljansas kviečia mokyklas, mokytojus, koordinatorius ir visus kitus, kurie domisi STEM švietimu, dalyvauti kampanijoje „Įvairovė STEM mokyme“. Kampanija tęsis nuo 2018 m. rugsėjo 24 d. iki lapkričio 16 d., vykdant įvairias veiklas (konkursas „Įvairovė STEM mokyme“ ir naujų išteklių paskelbimas ir kt.). Daugiau apie konkursą sužinosite čia.

Nauja ataskaita „Strategijos įtraukti informatinį mąstymą į mokyklos mokymo programas“

Informatinis mąstymas ir programavimas vis dažniau pripažįstami kaip nauji gebėjimai, reikalingi mokiniams sėkmingai dirbti mūsų skaitmeninėje visuomenėje. „European Schoolnet“ atliko pirmąjį mokomąjį vizitą Norvegijoje ir Švedijoje, siekdami iš dviejų šalių išmokti, kaip mokyti informatinio mąstymo / programavimo, strategijų, kaip tai įgyvendinti ir kaip įvertinti. Čia rasite naują ataskaitą „Strategijos įtraukti informatinį mąstymą į mokyklos mokymo programas“, kurioje pateikiami šio apsilankymo rezultatai.

Saugesnio interneto forumas: registruokis jau dabar!

Jau galima užsiregistruoti į lapkričio 20 d. Briuselyje vyksiantį Saugaus interneto forumą (SIF), kurio tema „Technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visai visuomenei“. Dalyviai išnagrinės klausimus ir sprendimus, susijusius su sekstingu, duomenų privatumu, klastotėmis, vaikų seksualinės prievartos medžiagos pateikimo mechanizmais ir kt. Europos Komisijos atstovė Marija Gabriel taip pat pristatys #SaferInternet4EU apdovanojimus ir iniciatyvos rezultatus.

Sužinokite apie karjeros galimybes kibernetinio saugumo srityje prisijungdami prie STEM aljanso internetinio kurso!

Mokytojai, ar norėtumėte pristatyti savo moksleiviams karjeros galimybes STEM kibernetinio saugumo srityje ir galimas darbo vietas? Tada kviečiame prisijungti prie STEM aljanso ir „Scientix“ internetinio seminaro 2018m. spalio 30 d. 17:00. Semjonas Ovsjanikovas, „Cisco Networking Academy“ techninis vadybininkas, pristatys savo patirtį dirbdamas švietimo ekspertu IT sektoriuje ir pasidalins idėjomis, paremtomis šiuo metu vykdomu „Cisco“ kursu „Tinklų kūrimas ir kibernetinis saugumas“. Čia sužinosite daugiau apie internetinį seminarą. Registruokitės.

Future Classroom Lab“ 2019 metų mokymo programa jau išleista!

Jau šešerius metus „European Schoolnet“ organizuoja kursus „Future Classroom Lab“, kurie padeda mokytojams tobulėti, kad būtų patenkinti XXIa. Nuolat besikeičiančio švietimo iššūkiai. Mokymai apima seminarus ir kursus nuo dviejų iki penkių dienų anglų kalba. Jie skirti mokytojams bei IKT koordinatoriams, kad galėtų tobulinti savo mokymą gaudami naujų idėjų, priemonių ir nuomonių. Kai kurie kursai pritaikyti konkrečioms auditorijoms, pvz., mokyklų vadovams ar STEM mokytojams. Atraskite jums tinkamą pasiūlymą čia!

Netrukus prasidės kursai apie „Erasmus +“ galimybes mokytojams ir mokykloms

Šis kursas apžvelgia „Erasmus +“ programą ir jos finansavimo galimybes ir padeda rengti paraiškas. Pasisemkite įkvėpimo iš konkrečių mokyklinio ugdymo projektų pavyzdžių ir atraskite „ Erasmus +“ įrankius, kurie gali padėti jums dalyvauti paraiškų teikimo procese.

Kaip žaidimai gali padėti vaikams mokytis geriau? Prisijunk prie „eConfidence“ diskusijos!

Rimti žaidimai – bet kokie žaidimai, skirti kitiems tikslams nei vien pramoga. Tai gali būti, pavyzdžiui, vaizdo žaidimai, skirti padėti mokiniams ištirti elgesį imituojant skirtingas aplinkas ir situacijas. Žaidimai gali lavinti problemų sprendimo, kūrybiškumo ir komandinio darbo gebėjimus. Tačiau ar jie visada atitinka reikalavimus? Ar yra įrodymų, kad žaidimai sėkmingai taikomi kaip mokymo priemonės? Ar žaidimai gali tapti mokymosi priemone klasėje? Pasidalykite savo nuomone diskusijoje.

Mokyklos ugdymo vartų apklausa: Europos specialiųjų ugdymosi poreikių palaikymo padėtis Europoje

Visos ES valstybės narės pasirašė JT neįgaliųjų teisių konvenciją, kurioje patvirtinama teisė į inkliuzinį švietimą visiems mokiniams ir studentams su negalia. Tačiau praktikoje šią teorinę teisę praktiškai sunku įgyvendinti, o pagalba mokiniams, turintiems fizinių, jutimo, emocinių ar vystymosi sutrikimų, gali skirtis. Kokia yra padėtis mokykloje, kurioje dirbate, kokios kliūtys inkliuziniam ugdymui, jūsų nuomone, turėtų būti įveiktos? Dalyvaukite Europos Komisijos apklausoje, pateiktoje 23 kalbomis.

Mokytojai švenčia Europos kultūros paveldo įvairovę prisijungdami prie „eTwinning“ savaitės

Šių metų „eTwinning“ savaitės kampanijoje visos bendruomenės nariai skatinami kurti projektus kultūros paveldo tema. Internetiniai renginiai apima ekspertų diskusijas, projektų muges ir internetinę konferenciją, kuri padės jums kurti savo projektą. „eTwinning“ dalyviai, jei turite idėją dėl kultūros paveldo projekto ir norite dalyvauti „eTwinning“ savaitės kampanijoje, pateikite savo projekto pasiūlymą iki 2018 m. spalio 25 d. Daugiau apie kampaniją skaitykite čia.

Mokytojai ir kiti švietimo atstovai pristato savo patirtį pilotiniuose projektuose 

Pirmasis „ITELab“ pilotinių bandymų etapas vyko 2018 m. pavasarį. Pilotai išbandė naują mokymo medžiagą apie praktinį technologijų panaudojimą, kurią mokyklos naudojo rengiant pradinių ir vidurinių mokyklų mokytojus, kaip dalį pedagoginės praktikos klasėje, ir pasidalins patirtimi su bendraamžiais visoje Europoje. Įrašyti šeši trumpi mokytojų vaizdo įrašai, kuriuose jie dalijasi patirtimi ir skatina mokytojus prisijungti prie kito turo pilotų (2018/2019). Norėdami užregistruoti prašome kreiptis info-itelab@eun.org .

Nauji projektų rinkiniai naujiems mokslo metams

„eTwinning“ mokyklų bendruomenė Europoje paskelbė visiškai naujus projektų rinkinius . Jie yra „eTwinning“ mokytojų įkvėpimo šaltinis, kuris gali būti naudojamas kaip pagrindas kurti savo „eTwinning“ projektus. Penki nauji projektų rinkiniai yra pateikti 28 skirtingomis kalbomis.

Mokytojai giria mokslinę studiją naujame vaizdo įraše

„Amgen Teach“ programa pradėjo savo penktus veiklos metus ir paskelbė naują vaizdo įrašą, kuriame dalyviai mokytojai dalijasi savo patirtimi. Pasak jų, tyrimas pagrįstas mokslu klasėje padeda mokiniams jaustis labiau įtrauktais ir geriau suprasti net ir labai sunkius reiškinius moksle. Žiūrėkite vaizdo įrašą čia.

Mokytojai integruoja bioekonomiką STEM klasėse

„European Schoolnet“ 24-osiose „Future Classroom Lab“ mokslo projektų dirbtuvėse 37 dalyviai Briuselyje dirbo su „BLOOM School Box“ metodais. Metodika paremta bioekonomikos integracija į mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos (STEM) klases ir naujus atvirus internetinius kursas (angl. MOOC).

Europos istorijos dalijimosi iniciatyva kviečia teikti projektus

Ar ieškote subsidijų savo projektui ar novatoriškoms idėjoms paremti, kad padėtumėte jaunimui suvokti Europos istorijos sudėtingumą ir įvairovę? „EveningFoundation“ ir „EUROCLIO“ remiamos iniciatyvos tikslas – finansuoti ir skleisti novatoriškus mokslinių tyrimų projektus bei metodus, išteklius ar praktiką, padedančius jaunimui suvokti Europos istorijos sudėtingumą ir įvairovę. Kvietimas teikti paraiškas skirtas istorijos mokytojams, mokslininkams ar studentams, pilietinės visuomenės organizacijoms ar institucijoms. Sužinokite daugiau.