arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (spalis)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (spalis)

Registruokitės į internetinį „Europos kino fabriko“ renginį: Kinas – nauja mokykla

„Europos kino fabrikas“ kviečia visus, besidominčius kino edukacija, prisijungti prie internetinio renginio „Sveiki atvykę į „Europos kino fabriką“: Kinas – nauja mokykla“ spalio 13 d., 17:00 (Lietuvos laiku). Išbandykite naują „Europos kino fabriko“ platformą ir dalyvaukite įvairių suinteresuotųjų šalių diskusijoje apie dabartines Europos kino ir švietimo galimybes ir iššūkius. Registruokitės ir susipažinkite su programa.

Kaip galite gauti „Erasmus“ akreditaciją?

Mes žinome atsakymą! „School Education Gateway“ atvirieji internetiniuose kursai „Erasmus akreditacija – naujos mobilumo galimybės“ (angl. „Erasmus Accreditations – a New Path to Mobility“) supažindins su naująja programa. Kursas vis dar atviras ir jį galite baigti bet kada iki 2020 m. Spalio 29 d. Naujoji „Erasmus“ akreditacija suteiks organizacijoms galimybių paprasčiau gauti finansavimą pagal būsimą 2021–2027 m.

Jau greitai – Saugesnio interneto forumas

Šių metų „Saugesnio interneto forumas 2020“ vyks internete lapkričio 25–26 d. Šių metų tema: „Skaitmeninis (ne) pranašumas: įtraukiančio pasaulio kūrimas vaikams ir jaunimui internete“. Politikos formuotojai, tyrėjai, teisėsaugos institucijos ir  jaunimas aptars iššūkius ir galimybes, su kuriomis susiduria vaikai, patekdami į skaitmeninę aplinką. Jau galite užsiregistruoti dalyvauti.

Kaip galime ugdyti kūrybiškumą, projektavimo ir inžinerijos įgūdžius klasėje ir namuose?

Dabar labiau nei bet kada mokytojams ir tėvams prireikia kūrybiškų metodų, kaip sudominti mokinius naujomis veiklomis. Prisijunkite prie internetinio seminaro, kurį kartu su „Dassault Systèmes“ organizuos „STEM Alliance“, „Scientix“ ir „Future Classroom Lab“ spalio 13 d., 18:00 (Lietuvos laiku). Čia atrasite naujų priemonių, leidžiančių vaikams kurti savo kūrinius ir paversti juos realybe. Registracija jau prasidėjo.

Taip galima mokyti planetų seismologijos

Spalio 15 d. Tarptautinė Valbonne mokykla organizuoja „Erasmus dieną“ gamtos mokslų mokytojams Prancūzijoje. Šiame renginyje dalyviai galės sužinoti daugiau apie skirtingus ugdymo išteklius, sukurtus įgyvendinant „Schools Tune Into Mars“ projektą. Nepamirškite prisijungti!

Naujas vadovas mokytojams naudoti mokomuosius žaidimus klasėje

Ar norėtumėte pradėti naudoti žaidimus savo klasėje mokydami, motyvuodami ir įtraukdami savo mokinius, bet nežinote nuo ko pradėti? Nesijaudinkite. Žaidimų mokyklose (angl. The Games in Schools (GiS) vadovas mokytojams pateikia žaidimų mokymo(si) privalumų apžvalgą, pateikia konkrečias rekomendacijas, kaip naudoti žaidimus klasėje ir už jos ribų.

Kūrybos erdvės mokyklose: praktinės gairės mokyklų vadovams ir mokytojams

„ The Interactive Classroom Working Group“ (ICWG), viena iš „European Schoolnet“ darbo grupių, tiria skirtingų technologijų integraciją klasėje ir jų įtaką mokymui(si). Naujausiame leidinyje daugiausia dėmesio skiriama mokyklų kūrybos erdvių naudai ir iššūkiams, pateikiami pavyzdžiai, kaip jas gali naudoti mokiniai ir mokytojai. Atsisiųskite visą leidinį ir 16 atvejų analizių rinkinį.

Mokytojų prašymu: ar jūs kada nors taikėte papildytąją realybę savo pamokose?

Jei taip, tai jūsų laiminga diena! ARETE projektas kviečia pradinių klasių mokytojus pradėti 2 bandomuosius projektus, susijusius su papildytosios realybės įgyvendinimu klasėje. Jų tikslas bus koordinuoti mokytojus, dalyvaujančius veikloje, ir patiems dalyvauti bandomuosiuose projektuose. Šie projektai sutelks dėmesį į papildomosios realybės integraciją, kad būtų lengviau mokyti anglų kalbos raštingumo įgūdžių ir naudoti PR kaip veiksmingą STEM informacijos išsaugojimo priemonę. Galima registruotis iki spalio 23 d.

Dalyvaukite konkurse: STEM švietimo praktikos iššūkiai

STEM aljansas ir „Dell Technologies“ laukia jūsų idėjų ir rekomendacijų, kaip spręsti STEM švietimo problemas. Registruokitės į konkursą iki spalio 15 d.

Internetinė apklausa apie kūrybiškumą mokyklose

Ar galima įvertinti kūrybiškumą? Kūrybiškumas darbdavių buvo pripažintas vienu iš reikalingiausių įgūdžių, tačiau panašu, kad daugelis mokyklų programų nepripažįsta jo svarbos. „School Education Gateway“ norėtų sužinoti, ką manote apie požiūrį į kūrybiškumą jūsų mokykloje ir ko jums, kaip mokytojui, reikia, kad padėtumėte atsiskleisti savo mokinių kūrybinėms galioms. Pasidalykite savo nuomone iki lapkričio 15 d.

Skaitmeninės technologijos yra pagrindinis atsakas į COVID-19 pandemiją

Jau galite skaityti 2020 m. rugsėjo mėn. „Geresnio interneto vaikams“ (BIK) biuletenį! Jame dar kartą aptariami svarbūs klausimai: nuotolinis ar mišrus mokymasis, melagienų  ir dezinformacijos sklaida internete ir vykstantys moksliniai tyrimai.

Aktyvaus mokymosi informacinė sistema

Pagrindinis „Novigado“ tikslas yra padėti mokykloms ir susijusioms suinteresuotosioms šalims pereiti nuo įprastos ir į mokytojus orientuotos mokymo praktikos prie skatinančios aktyvų mokymąsi. Pirmajame projekto leidinyje „Active Learning Reference Framework“ apibrėžiami esminiai aktyvaus mokymosi elementai, metodai ir kriterijai.

Negalima mokytis nesuprantant

Gyvename daugiakalbiame pasaulyje. Vaikai dažnai auga aplinkoje, kurioje kalbama daugiau nei viena kalba. Mokyklos yra raginamos išnaudoti visas internetines technologijas, kad mokiniams būtų lengviau derinti namų ir mokyklos kalbas bei kultūrą. Daugiau apie šią pedagogiką skaitykite „School Education Gateway“.

Artimesnis formalusis ir neformalusis švietimas

Mes visada dirbome kartu su „Europeana“, kad sustiprintume mokytojų bendruomenę, naudojančią skaitmeninį kultūros paveldą savo klasėje. Neseniai išleistoje brošiūroje galite sužinoti „Europeana“ mokytojų bendruomenės pasiekimus  ir apie tikslą stiprinti ryšius tarp formaliojo ir neformaliojo švietimo, įtraukiant muziejų pedagogus ir kitus specialistus į „Europeanos“ iniciatyvą.