Tinklalapio logotipas
arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (vasaris)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (vasaris)

Mokytojai kviečiami dalyvauti tyrimuose

Dažnai dalyvaujate internetiniuose mokymuose? Ar norėtumėte apsvarstyti, kaip jie gali būti geriau pritaikyti jūsų mokyklai, kad būtų dar naudingesni? Jei atsakymas yra „taip“, galite teikti paraišką dalyvauti 10 skirtingų Europos šalių mokytojų sukurtoje „paramos sistemoje“. Ši sistema gali padėti integruoti Mokytojų akademijos (angl. Teacher Academy) internetinius kursus mokyklos lygmeniu. Tyrimo grupė dalyvaus dviejuose seminaruose „Future Classroom Lab“ Briuselyje ir reguliariai vyks susitikimai ir internetiniai seminarai, kad galėtų plėtoti žinias. Teikti paraiškas reiktų Mokyklų švietimo vartų (angl. School Education Gateway) tyrimo grupei iki 2019 m. Vasario 26 d. 12 val. 

Nauji internetiniai nemokami kursai mokytojams apie tvarumą ir kultūrą

2019 metais „European Schoolnet Academy“ pradeda keturis naujus nemokamus internetinius kursus! „Tinklinis mokytojas – mokymas XXI amžiuje“ padeda mokytojams diegti skaitmenines technologijas klasėje. Mokymai prasideda nuo vasario 25 d. Čia rasite aktyvaus mokymo metodus ir naujausius išteklius. Kovo 4 d. prasidės kursas „Bioekonomikos žinių stiprinimas mokyklose“. Mokytojams bus padedama atskleisti tvarumo temą. Internetiniame kurse biologinės ekonomikos tema integruojama į penkių skirtingų STEM dalykų pamokų planus. Kovo 18 d. prasidės du išversti kursai: „Europeana tavo klasėje: 21-ojo amžiaus kompetencijų su skaitmeniniu kultūros paveldu kūrimas“ vyks ispanų ir portugalų kalbomis. 

Nauji internetiniai seminarai apie mokymosi erdves, žaidimus mokyklose ir kt.

Mokyklų švietimo vartai (angl. School Education Gateway) rengia dešimt naujų mokymosi veiklų. Šiais metais vyraus šios temos: mokymosi erdvės, žaidimai mokyklose ir individualus mokymasis. Pirmasis seminaras prasidės jau vasario 28 d. Jame daugiausia dėmesio skiriama problemų sprendimo įgūdžiams verslumo kontekste. Ankstesnius ir artėjančius internetinius seminarus galite rasti Mokytojų akademijos seminarų skyriuje. Juos galima išsaugoti ir peržiūrėti vėliau. Prisijungę prie seminaro dalyviai gali gauti sertifikatą.

Prisijunkite prie „STEM atradimų savaitės 2019“

Prisijunkite prie 2019 metų „STEM atradimų savaitės“ ir keiskitės žiniomis su tūkstančiais pedagogų ir mokinių visoje Europoje! Projektų organizacijos, įstaigos ir mokyklos kviečiamos švęsti karjeros galimybes ir edukacijos pasiekimus mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos (STEM) srityse. Šiais metais „Scientix“, SYSTEMIC ir STEM aljanso organizuota kampanija pristatys, kaip mokymosi ištekliai naudojami švietimo veikloje. Kaip galite dalyvauti savaitės renginiuose? Organizuokite STEM veiklą ir dalinkitės informacija apie tai, išbandykite savaitės konkursus su patraukliais prizais, parašykite straipsnį apie mūsų tinklaraštį.

Nauja ataskaita analizuoja neapykantos kurstymo internete reiškinį

Neapykantos kalba internete yra vis didesnė problema. SELMA projekto paskelbtoje ataskaitoje „Online Hateing Online Hate: Evidence Base for Educators“ pateikiama išsamus interneto neapykantos kalbos apibrėžimas, padedantis vaikams ir jaunimui, mokytojams ir tėvams suprasti ir į ją reaguoti. Ataskaitoje apibendrinamos pagrindinės kokybinių tikslinių grupių išvados ir kiekybinė paauglių ir mokytojų patirties apklausa apie neapykantą kurstančią informaciją internete. 

„eTwinning“ prioritetai 2019 m. demokratinis dalyvavimas ir dar daugiau!

„eTwinning“ Europos mokyklų bendruomenė skatina aktyvų mokytojų, mokytojų ir mokyklų vadovų dalyvavimą bendradarbiavimo veiklose. Plėsdama mokyklų tinklą, „eTwinning“ gali dar labiau stiprinti dialogą tarp mokyklų, tėvų ir jų vietos bendruomenių, todėl 2019 metai skirti demokratiniam dalyvavimui!Nuo 2019 m. visos bendruomenės nacionalinės paramos tarnybos ir partnerių paramos agentūros įtrauks mokytojų rengimo organizacijas įvesti „eTwinning“ į pradinį mokytojų rengimą savo šalyse. 

2018 m. EMINENT konferencijoje nauji mokytojų kompetencijos ugdymo modeliai

Kokios yra veiksmingiausios mokytojų profesinio augimo priemonės ir kaip galime jas sėkmingai atpažinti, įvertinti ir įtvirtinti? Kaip mes galime remti ir įgalinti mokyklas diegti programavimą ir kodavimą? Tai buvo keletas klausimų, aptartų daugiau nei 300 dalyvių 2018 m. EMINENT konferencijoje, vykusioje Lisabonoje, Calouste Gulbenkian fonde, 2018 m. Gruodžio 13–14 d. Kviečiame žiūrėti vaizdo įrašą, kuriame pateikti pokalbiai su tarptautinės bendruomenės ekspertais. 

Paskelbti STEM konkurso nugalėtojai

STEM aljansas paskelbė 12 rudens konkurso „STEM įvairovė“ nugalėtojus. STEM aljansas gavo 143 mokytojų pateiktų paraiškų dvejose kategorijose: STEM veikla ir STEM ištekliai (95 STEM veiklos kategorijoje ir 48 STEM išteklių kategorijoje). Sveikiname visus dalyvius! Kviečiame peržiūrėti laimėtojų sąrašą ir jų vykdytus projektus, skirtus įvairovei ir naujovėms klasėje.