arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (vasaris)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (vasaris)

Prisijunkite prie Saugesnio interneto dienos (SID) 2020!

Vasario 11 d. milijonus suvienys bendras šūkis „Kartu kurkime geresnį internetą“. „SID 2020“ tikslas – skatinti atsakingą, pagarbų ir kūrybingą, ypač vaikų ir jaunimo, skaitmeninių technologijų naudojimą. Žmonės iš daugiau nei 150 šalių susitiks siekdami kurti geresnį internetą. Kviečiame dalyvauti ir stebėti „Facebook“ bei „Twitter“ paskyras, sekite naujienas!

Kampanija „STEM atradimai“ sugrįžo!

„Scientix“ kviečia visus prisijungti prie 2020 m. STEM atradimų kampanijos ir kartu skatinti STEM ugdymą nuo 2020 m. vasario 1 d. iki balandžio 30 d. Projektai, įmonės, organizacijos, bibliotekos, mokyklos, universitetai ir jaunimo būreliai kviečiami tapti oficialiais kampanijos partneriais. Kviečiame mokytojus organizuoti STEM veiklą ir aktyviai dalyvauti. Nepraleiskite šių metų varžybų, užsiėmimų ir renginių!

Ar norite įgyvendinti bendradarbiavimo lyderystę savo mokykloje?

Internetinis kursas „Bendra lyderystė jūsų mokykloje“ jau prasidėjo. Mokymuose aptariama mokyklų mokytojų ir vadovų bendro vadovavimo samprata ir padedama ją sėkmingai naudoti. Jei dar neprisiregistravote, galite tai padaryti!

Ar norėtumėte daugiau sužinoti apie astronomiją?

Jei atsakymas yra „taip“, negalima praleisti „spaceEU“ projekto internetinio kurso „Mūsų trapi planeta“. Registracija prasideda vasario 24 d. Mokymuose gali dalyvauti visų ugdymo lygių mokytojai. Visi mokysimės pristatyti su kosmosu ir astronomija susijusias temas savo mokiniams! 

Kalbėkime apie klimato pokyčius naudodami kultūros paveldą

Nors kultūros institucijos retai dalyvauja diskusijose dėl klimato kaitos, jos turi daug ką pasakyti. Jų ištekliai ir gali suteikti informacijos apie klimato pokyčių priežastis ir padarinius. Tinklaraštyje „Mokymas su Europeana“ galite rasti paruoštos naudoti mokymo medžiagos, skirtos pristatyti klimato pokyčių temą savo klasėje! 

Apie mokyklos nebaigimą

Projektas „OFF-Book“ skatina mokyklų įsitraukimą, skirtingų kultūrų tarpusavio supratimą ir stiprina mokyklos nebaigimo prevenciją, organizuojant teatro pasirodymus mokyklose. Mokytojų gairėse galite rasti naudingų patarimų, kaip jūsų mokykloje integruoti teatro metodus!

Kaip tapti duomenų tyrėju?

Projektas „IKT mokymas, paremtas tyrimais“ ką tik paskelbė naują interviu. Šį mėnesį dr. Aleksandras Vapirevas pasakoja, kokie yra duomenų mokslininko pranašumai, atsakomybė ir užduotys bei kaip juo tapti. 

Ar naudojate bioekonomiką savo pamokose?

Nuo 2018 m. „BLOOM“ projektas teikia mokytojams paruoštą naudoti bioekonomikos medžiagą, kad sudomintų jaunus žmones. Šiais metais, bendradarbiaudami su „STEM atradimų kampanija 2020“, „BLOOM“ rengia konkursą „BLOOM istorijos apie įgyvendinimą“, siekdama apdovanoti novatoriškiausius medžiagos taikymus klasėse. Prisijunkite prie konkurso ir pasidalykite savo istorija!

Pedagogų karjeros galimybių apklausa

Ar jaučiate paramą siekiant mokytojo karjeros ir profesinio augimo? Ar gaunate pakankamai patarimų ir pagalbos? Kokie yra svarbiausi dalykai, kurių reikia laikui bėgant profesiniam tobulėjimui? „School Education Gateway“ kviečia jus dalyvauti trumpoje apklausoje, vyksiančioje iki kovo 15 d. Apklausa pateikta 23 kalbomis. 

Pagerinkite mokinių lankomumą ir sumažinkite ankstyvą pasitraukimą iš mokyklos

„School Education Gateway“ Europos priemonių rinkiniu mokykloms siekiama mažinti mokyklos nebaigimą. Pateikiama daugiau nei 100 šaltinių mokykloms, kaip paremti mažumų grupes, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus ir socialiai remtinus mokinius. Ką tik buvo išleisti nauji įkvepiantys vaizdo įrašai. Kviečiame susipažinti. 

Ar ieškote naujausių kosmoso tyrimų rezultatų?

Projektas „Schools Tune Into Mars“ (STIM) išleido pranešimą apie mokymo medžiagos, skirtos pamokoms, susijusioms su kosmoso mokslu ir planetologija, įgyvendinimą. Ataskaitoje rasite praktinę veiklą, pagrįsta Marso duomenimis, eksperimentus ir internetinius seminarus, kuriuos galite pritaikyti savo klasėje.

Įsitraukimas yra esminis norint nepalikti mokyklos anksčiau laiko

Mokyklos nebaigimo priežastys yra sudėtingos. Tam įtakos gali turėti keli veiksniai, tačiau jau yra sėkmingos praktikos, kurios keičia situaciją. Švietimo ekspertas Peras Kornhallas pateikia keletą pasiūlymų, kaip mokyklos galėtų sėkmingai kovoti su mokyklos nebaigimu.