arrow_back Grįžti

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (gegužė)

Europos mokyklų tinklo informacinis biuletenis (gegužė)

Kokias galimybes švietimui suteikia dirbtinis intelektas ir naujos technologijos

„Mokyklų inovacijų forumas 2021“  – tai galimybė Europos mokyklų tinklui suburti mokyklų bendruomenes, aptarti dirbtinio intelekto galimybes ir iššūkius mokyklose ir pateikti pavyzdžių,  kaip naujos technologijos galėtų suteikti mokytojams ir mokykloms daugiau galimybių. Forumas vyks gegužės 26–28 dienomis. Registracija jau prasidėjo.

Internetinis seminaras „Keliautojų bendruomenės visoje Europoje“

Kaip užtikrinti, kad keliaujančių dirbančių tėvų vaikai turėtų tas pačias ugdymo galimybes kaip ir kiti vaikai? Prisijunkite prie „School Education Gateway“ internetinio seminaro ir aptarkite nuotolinio mokymo galimybes, kai būtinas mobilumas. Kviečiame prisijungti prie renginio gegužės 18 d., antradienį, 18 val. Lietuvos laiku.

Atlikite tyrimus savo klasėje ir stiprinkite STEM ugdymą

STEM renginys: „Atlikite tyrimus klasėje“ nuotolinis renginys vyks gegužės 20–21 d. Šio internetinio renginio, kurį kartu organizuoja BRITEC, „Scientix“ ir kiti partneriai, tikslas – pasidalinti naujoviška praktika STEM srityje ir patarti, kaip mokyklos gali bendradarbiauti su tyrimų centrais ir universitetais. Nepraleiskite progos ir registruokitės.

Internetinis seminaras „Medijų raštingumas su filmu „La Strada“

Prisijunkite prie „Europos kino fabriko“ projekto nuotolinio seminaro ir supažindinkite savo mokinius su medijų raštingumu! Gegužės 21 d., 17 val. Lietuvos laiku, vyks seminaras, kuriame galėsite daugiau sužinoti apie projektą ir jo parengtas edukacines veiklas filmui „La Strada“. Kviečiame dalyvauti.

Internetinis kursas apie finansavimo galimybes mokykloms

Pradėta nauja „Erasmus +“ programa 2021–2027 m., siekiant plėtoti mokykloms siūlomas galimybes. Prisijunkite prie naujojo „Teacher Academy“ savarankiško internetinio kurso, kad sužinotumėte daugiau apie „Erasmus +“ finansavimo galimybes.

Nauja „Ateities klasės laboratorijų“ mokymų programa

Ar kitąmet lankysite kvalifikacijos kėlimo kursus? Norite sužinoti daugiau apie aktyvų mokymąsi? Norite sužinoti apie interaktyvias technologijas ar skaitmeninę pilietybę? Kviečiame susipažinti su „Ateities klasės laboratorijų“ mokymo programa 2021-2022 m., kuri atskleis įvairias mokymo galimybes, skirtas paremti jūsų mokymosi kelionę ir spręsti šiandienos ugdymo iššūkius.

Kaip sukurti mokymosi bendruomenes

Ar norite sužinoti, kaip pagerinti mokymąsi ir geriau bendradarbiauti su mokyklos kolegomis? Mokytojų akademija (angl. Teacher Academy) neseniai išleido savo naujausią internetinį leidinį, kuriame daugiausia dėmesio skiriama tam, kaip palengvinti mokytojų profesinį tobulėjimą naudojant atviruosius internetinius kursus (angl. MOOC). Leidinį galima skaityti anglų kalba, o informacinis plakatas mokytojams pateikiamas 23 kalbomis.

Kaip galite pristatyti STEM darbus savo mokiniams?

STE (A) M IT projektas neseniai paskelbė leidinį „Gairės, kaip pristatyti STEM darbus klasėse“. Šis naujas leidinys pabrėžia paramos mokytojams svarbą teikiant karjeros konsultacijas mokiniams. Jame taip pat pateikiamos veiklos ir medžiaga, pavyzdžiai.

2020 m. EUN metinė ataskaita

Pandemija paskatino mokyklas ir švietimo suinteresuotąsias šalis permąstyti savo mokymo ir mokymosi metodus ir pereiti prie labiau technologijomis paremto scenarijaus. Europos mokyklų tinklo (angl. European Schoolnet (EUN)) 2020 m. ataskaitoje daugiausia dėmesio skiriama iššūkiams, kuriuos COVID-19 iškėlė mokyklų sistemoms visoje Europoje, apmąstomi veiksmai, kurių imtasi. Perskaitykite visą leidinį ir sužinokite daugiau apie šių metų kelionę.

Kaip galime kovoti su jaunų žmonių patyčiomis internete?

„KidActions“ yra naujas projektas, kurio tikslas – spręsti vaikų ir paauglių internetinių patyčių problemą interaktyvaus ugdymo ir žaidimų pagalba formaliojo ir neformaliojo mokymosi aplinkose. Finansuojamas Europos Sąjungos teisių, lygybės ir pilietybės programos (2014–2020 m.) projektas vykdomas nuo 2021 m. sausio iki 2022 m. gruodžio.

Koks iš tikrųjų yra formuojantis vertinimas?

Antrame straipsnių ciklo „Įvertink @ mokymąsi“ numeryje profesorius Dylanas Willianas išskiria keletą paplitusių vertinimo sampratų ir pateikia patarimų. Perskaitykite visą straipsnį, jei jus domina nauji novatoriški vertinimo metodai, kuriuos galėsite diegti savo pamokose. Daugiau informacijos šia tema galite rasti čia.

Aktyvus mokymasis: kaip tai turėtų atrodyti mokyklose?

Kai mokiniai aktyviai mokosi, jie mąsto, kuria, dalijasi, bendrauja ir įgyja naujų gebėjimų. Kurie aspektai yra itin svarbūs, kokius metodus taikyti, kad aktyvus mokymasis būtų sėkmingas ir efektyvus? Perskaitykite naujausius pranešimus šia tema „Novigado“ aktyvaus mokymosi tinklaraštyje.

Mokymasis ne tik formaliajame švietime

Kasdienėje veikloje vyksta daug vertingo mokymosi ne tik formalaus ugdymo metu. Kaip neginčijamas formaliojo švietimo naudingas papildymas yra neformalusis ugdymas. Jų derinys – tai puikus būdas mokyklų mokymosi aplinkai praturtinti.

Nedidelė kaimo mokykla vaizdingame Wieprz upės slėnyje

Su „Etwinning“ projektu nukeliausite į Lenkiją! Pasinerkite į Štšekarkovo pagrindinės mokyklos mokytojos Edytos Borowicz-Czuchryta istoriją. Istorija, kurią lemia iššūkiai, su kuriais susidūrė mokykla, mokinių ir mokytojų sumanumas ir ryžtas. Mokykla, naudodamasi „eTwinning“, sugebėjo suderinti pagrindinę programą su mokinių poreikiais.

Mokyklų mainų partnerystė COVID-19 metu

Nepaisant draudimo keliauti dėl pandemijos COVID-19, kuri sužlugdė daugelį mokyklų mobilumo projektų Europos Sąjungoje, pavyzdžiui, Austrijoje, „eTwinning“ registruotų projektų skaičius žymiai išaugo. Lankstumas, kūrybiškumas ir bendradarbiavimas su mokyklomis partnerėmis pasirodė esąs labai svarbus norint tęsti tarptautinę veiklą net be kelionių. Perskaitykite mokyklų patirtis ir atraskite naujų bendradarbiavimo projektų kūrimo būdų.