Tinklalapio logotipas

palette Kultūrinės-meninės krypties edukacinės programos

Filmavimo mobiliaisiais telefonais dirbtuvės

Tikslas – supažindinti mokinius su kino kūrimo pagrindais, paskatinti juos kurti patiems ir praktiškai išbandyti įgytas žinias. Edukacinio užsiėmimo metu mokiniai susipažįsta su „kino kalbos gramatika", t. y. visais etapais – nuo filmo idėjos iki jos įgyvendinimo, su režisieriaus, aktoriaus kino operatoriaus, garso ir montažo režisieriaus, asistento pareigomis ir atsakomybe. Šiose filmavimo dirbtuvėse siekiama panaikinti literatūros kūrinių bei judančiųjų vaizdų tekstų priešpriešą, ugdyti mokinių mąstymą vaizdais, skatinti domėjimąsi literatūra. Tikslui pasiekti naudojama kasdienė komunikacijos ir informacijos bei įvaizdžio kūrimo priemonė – mobilusis telefonas. Mokiniai drauge su dirbtuvių vedėju aptaria pasirinktą eilėraštį (jo keliamas asociacijas, nuotaiką, jausmus, idėjas), išskiria jo „raktažodžius", kuriuos susieja su konkrečiais jausmais bei būsenomis, o pastaruosius paverčia judančiais vaizdais – filmuoja. Galutinis rezultatas – trumpas videokūrinys, kurį galima pavadinti judančių vaizdų poezija.

person_pin
Savivaldybė: Nenurodyta
supervisor_account
Amžiaus grupė: 5–12 klasių mokiniai
event
Laikas: Visus metus
place
Vieta: Audiovizualinių menų inkubatorius, Senojo Minsko pl. 92, Vilniaus r. Rukainių sen., Bareikiškių kaimas
person_pin
Mokytojai: Inesa Kurklietytė, Adomas Jablonskis
Visos programos

style Technologijų ir kūrybinių industrijų krypties edukacinės programos

Geležinkelių pasaulis

Tikslas – supažindinti mokinius su geležinkelių srities specifika ir įdomybėmis. Edukacinio užsiėmimo metu mokiniai susipažins su kelininkų, iešmininkų, ryšininkų ir aptarnavimo srities profesijų istorija ir šiuolaikinėmis technologijomis, geležinkelininkų įranga ir darbo priemonėmis, sužinos, kaip valdomi transporto srautai. Naudojant geležinkelių maketą mokiniai supras traukinių eismo principus, susipažins su geležinkelių signalais ir jiems pritaikyta animacine medžiaga, pagrindiniais lokomotyvo valdymo principais, valdymo įrenginių darbu, saugos sistemos veikla. Praktinės dalies metu mokiniai išbandys traukinio stimuliatorių, kuriame imituojamas mašinisto darbas ekstremaliomis sąlygomis – jie pajus tai, ką jaučia mašinistas, važiuodamas traukiniu sningant ir lyjant, išbandys traukinio stabdžius.

person_pin
Savivaldybė: Nenurodyta
supervisor_account
Amžiaus grupė: 1–12 klasių mokiniai
event
Laikas: Visus metus, darbo valandomis
place
Vieta: AB „Lietuvos geležinkeliai“ muziejus, Geležinkelio g. 16, Vilnius; Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla, Islandijos g. 3, Vilnius
person_pin
Mokytojai: Vitalija Lapėnienė, Živilė Gomienė
Visos programos

nature_people Gamtinės ir ekologinės krypties edukacinės programos

Varliagyviai ir ropliai

Programos metu bus atskleista daug įdomių faktų apie varliagyvius ir roplius: kaip ir kur gyvena, kaip veisiasi, kuo minta, kur žiemoja, kiek rūšių gyvena Lietuvoje, kokios grėsmės kyla šių rūšių išlikimui. Mokiniai pasitikrins, ar skiria varlę nuo rupūžės, gyvatę nuo nenuodingo ir visiškai nepavojingo žalčio? Ši programa išsklaidys legendas apie roplių ir varliagyvių nuodingumą, pavojingumą ir agresyvumą. Pamokoje bus pateikta įdomios teorinės medžiagos, o praktinė pažintis su varliagyviais ir ropliais vyks keliaujant po Trakų Vokės dvaro parką. Mokiniai įgis žinių apie įdomią, įvairią, svarbią, tačiau nykstančią gyvūnų grupę, sužinos, kaip juos saugoti.

attachment Prisegti failai
12_EP_varliagyviai_ir_ropliai_.pdf
person_pin
Savivaldybė: Nenurodyta
supervisor_account
Amžiaus grupė: 1–12 klasių mokiniai
event
Laikas: Ankstyvas pavasaris ir vasara
place
Vieta: Trakų Vokės dvaro tvenkiniai
person_pin
Mokytojai: Dalia Bastytė
Visos programos

school Kūrybiniai mokyklų projektai

„Galvoju – atsakingai vartoju – rūšiuoju“

edit Mokykla: Vilniaus r. Maišiagalos Lietuvos didžiojo kunigaikščio Algirdo gimnazija
language Nuoroda:
„@Skaudvilės gimnazija“
„101 ačiū Lietuvai“
„3P“
„Ar mūsų mokykla ekologiška?“
„Aš draugauju su mane supančia aplinka“
„Aš esu tai, ką turiu ir kuriu“
„Aš mokausi bendradarbiauti“
„Aš susipažinau su Lietuva!“
„Atgaivink seną žaislą“
„Atradimų laboratorija“
„Atrandame, tyrinėjame, kuriame“
„Be cenzūros“
„Be pavadinimo“
„Be pavadinimo“
„Be pavadinimo“
„Buvau, sužinojau, patyriau“
„Čia gimėm, čia augom, čia žemė šventa. Kulautuva“
„Dainavos kūrybinės dirbtuvės apie paukščius“
„Dalinuosi žiniomis“
„Draugė gamta“
„Edukacijas prisiminus“
„Edukacijų Lietuva“
„Edukacinės kelionės: pažink, išmok, pasidalink“
„Ekologiška mada“
„Eksperimentai formomis ir spalvomis praeities skrynią pravėrus“
„Energetikos įtaka klimato kaitai“
„Filmuojame mobiliaisiais telefonais + Micro Bit“
„Galvoju – atsakingai vartoju – rūšiuoju“
„Gamta – mūsų būtis ir buitis“
„Gamta ir žmogus“
„Gamtinės medžiagos ir antrinių žaliavų panaudojimas ugdymo procese ir neformaliajame ugdyme“
„Gerų idėjų terasa“
„Gyvenu ekologiškai“
„Grožio apsupti“
„Įdomiųjų pertraukų savaitė“
„Ieškojimai ir atradimai“
„Ignas smuikininkas“
„Ir lėlės mėgsta puoštis“
„Išgyvenimo pagrindai“
„Išgyvenimo pagrindai“
„Išmokysiu ir tave“
„Išsaugok ir globok“
„Jaunasis tyrinėtojas“
„Juoko joga pradinėse klasėse“
„Kai lėlės prabyla...“
„Kaišiadorių rajono piliakalniai“
„Kartu su gamta“
„Kėims kitap“
„Keliaujame ir mokomės“
„Kelionės po Lietuvą“
„Kilk, saulele, aukštai“
„Klasės vinis”
„Klausimėlis“
„Kranklių vestuvės“
„Kristijoną Donelaitį atrandant“
„Kuriame kartu“
„Kurkime kartu“
„Kuršmarių vėtrungių įkvėpti“
„Kurti mokomės iš gamtos“
„Laukinės gamtos ir industrinės civilizacijos dermė: tai įmanoma?“
„Lazerinių technologijų raida Lietuvoje“
„Ledo šalyje“
„Lietuvai ir apie Lietuvą“
„Likiškėlių žinios“
„Madamorfozė“
„Man mokykloje gera“
„Mano meno terapija“
„Medžio ir žmogaus draugystė“
„Medžių karalystėje“
„Mes augame kartu“
„Mes jais didžiuojamės“
„Mes keičiame ateitį“
„Mes už žalią gamtą“
„Mikropasaulis“
„Mokausi, atrandu, tyrinėju"
„Mokykla ant ratų“
„Mokyklos erdves kuriame patys ir jose atskleidžiame save“
„Mokymosi laboratorija“
„Mokomės kitaip. Mūsų vietovių paukščiai ir Teatras kitaip“
„Mokomės kitaip“
„Mokomės kitaip“
„Mokomės kitaip“
„Mūsų gyvenimas mokykloje“
„Mūsų mokykla“
„Muzika ir ritmas“
„Naujos erdvės atveria išminties ir pažinimo duris“
„Neįtikėtina istorija, pakeitusi gimnazijos gyvenimą“
„Nežiniukas“
„Nykstančio gyvūno tema edukacinėse veiklose“
„Noriu pažinti“
„Nuo pelkės iki elektrinės“
„Nuvažiuok, pamatyk ir draugams pasakyk“
„Obuolių šeima“
„Optinis menas (Opartas) lietuvių liaudies tekstilės raštuose“
„Pabėgimo kambarys“
„Pajūrio takas“
„Palesinkime paukščius – sujunkime draugystės tinklą“
„Pamačiau. Patiko. Išmokau“
„Pamoka be sienų“
„Papuošk mokyklą išradingai“
„Pasaulyje gyveni ne vienas“
„Pasivaikščiok po Plokščius naktį“
„Patyriau, kuriu ir dalinuosi“
„Paukščiai – mūsų draugai“
„Paukščiai“
„Pažinimo medis“
„Pažinimo stotelės“
„Pažink ir saugok gamtą“
„Pažink pasaulį per mokslą“
„Pažintis su grybais miške ir laboratorijoje“
„Pienoplikacija“
„PPP. Pamatyk. Pažink. Padėk.“
„Prijaukinta pasaka“
„Prikėlimas antram gyvenimui“
„Profesionalų įkvėpti kūrybiniai darbai“
„Šį rudenišką penktadienio rytą...“
„Šimtadienis“
„Šokis. Instaliacija“
„Spalvotos pamokos“
„Sparnai“
„Stebėk, tyrinėk, bandyk“
„Sūrus kelias nuo Druskininkų iki Drevernos“
„Sužinojai – pasidalink“
„Sužinojau , pamačiau, pritaikiau ir padariau“
„Sužinojau ir dalinuosi“
„Sužinojau pats, dalinuosi su tavimi“
„Sužinok, pamatyk, patirk!“
„Švelnukų šalyje“
„Tai gali kiekvienas“
„Teatras kitaip“
„Tyrinėjame – atrandame“
„Varlių paradas“
„Vėjas ir vaikai“
„Viskas prasideda nuo svajonės“
„Viskas viename“
„Vokietijos išradimai, Lietuvos kultūrinis paveldas, ekologinis ūkis“
„Žaidžiu ir kuriu“
„Žalioji emocijų zona“
„Žiemos pasaka“
„Žinios man suteikia sparnus“
„Žinios“
„Žinių ambasadoriai“
„Žmogaus ryšio su gamta samprata“
Ekologinė stovykla „Gerbiu ir saugau tai, ką pažįstu“
Filmukas „Mūsų patyrimai ir atradimai projekte“
Fotografijos paroda „Sustabdytos akimirkos“
Gamtamokslinis projektas „Miškais ateina ruduo“
Gamtos mokslų diena
Gamtos mokslų savaitė ir gamtamokslinė konferencija
Instaliacija „Minčių medis“
Interaktyvi viktorina „Keliaukime ir pažinkime Lietuvą“
Interaktyvusis puslapis
Karjeros žemėlapis
Konferencija „Pamačiau, sužinojau, pasidalinau ir pagaminau“
KPG žinios
Kūrybinė diena
Kūrybinė praktinė diena „Sužinau, pritaikau, dalinuosi“
Kūrybinių dirbtuvių diena „Tyrinėju ir kuriu“
Kūrybinių projektų ciklas
Madų šou „Aš žalias“
Maketas-žaidimas „Keliauju po Lietuvą“
Metodinė priemonė „Pažink Lietuvą“
Mokymo priemonė „Kas padeda orientuotis gamtoje?“
Mokymo priemonių rinkinys „Sužinok. Išmok. Naudok“
Mokomės kitaip. Problemų sprendimo diena „Seku, seku pasaką“
Optinių iliuzijų darbų paroda
Pamoka „Saugokime aplinką“
Pamokos netradicinėse erdvėse
Papildomo ugdymo diena „Edukacinių aplinkų panaudojimas“
Paroda „Piešiu ir rašau“
Patirčių diena mokykloje
Praktinė konferencija „Pasidalinkime žiniomis“
Praktinė kūrybinė konferencija „Pažink, tyrinėk, kurk“
Projektas-viktorina „Žemei reikia draugų“
Protmūšis
Protmūšis ,,Keliauju. Mokausi. Tobulėju.“
Protmūšis „Ar pažįsti Lietuvos pelkes?“
Protmūšis „Pamačiau, išgirdau, sužinojau"
Protmūšis „Pasaulinė Žemės diena“
Protmūšis „Žinių diena“
Protų kovos
Protų mūšis
Renginys „Atrask save per nefomalųjį švietimą“
Renginys „Gamtos mokslai – smagu“
Socialinė akcija „Iš kartos į kartą“
Šokis „Miškas“
Šokis „Nuo žemiausios žolės iki padangių paukščių“
Spektaklis „Liublino unija“
STEAM pažangos diena „Geometrija aplink mus“
Taktilinis stendas
TV laida
TV laida
TV laida
TV žinios
Vaidinimas „Kalėdų šventė Šreko namuose“
Veiklų žemėlapis „Nuvažiuok. Pamatyk. Veik!“
Viktorina „Pažink šikšnosparnį“
Viktorina „Žinai? Įsitikinkime“
Žinios
Žinių viktorina „Aš ir Lietuvos įdomybės“