Tinklalapio logotipas

palette Kultūrinės-meninės krypties edukacinės programos

Kino „virtuvėje“

Tikslas – supažindinti mokinius su filmų kūrimo eiga ir įvairių etapų ypatumais, sužadinti mokinių susidomėjimą kūrybiniu procesu. Edukacinio užsiėmimo metu mokiniai, dirbdami grupelėmis, praktiškai įsisavins filmų gamybos specifiką: kaip išvystyti idėją iki scenarijaus (trijų dalių istorijos struktūra, įsimintinų personažų kūrimas, filosofinis, socialinis, asmeninis istorijos pjūviai), kaip pasiruošti filmavimui (filmo stilistikos pasirinkimas, „mood book''o" parengimas, kompozicijos svarba istorijos pasakojime, kadruotės paruošimas), kaip filmavimo aikštelėje pasiekti kuo optimalesnį rezultatą (planavimas, darbas su aktoriais, pareigybių pasidalinimas), kokią įtaką montažas ir garso takelis turi galutiniam filmo produktui (ritmas ir jo įtaka istorijos pasakojimui, garso dizaino poveikis, muzikos panaudojimo galimybės).

attachment Prisegti failai
8_Kino virtuvėje.pdf
person_pin
Savivaldybė: Nenurodyta
supervisor_account
Amžiaus grupė: 7–12 klasių mokiniai
event
Laikas: Visus metus
place
Vieta: Audiovizualinių menų inkubatorius, Senojo Minsko pl. 92, Vilniaus r. Rukainių sen., Bareikiškių kaimas
person_pin
Mokytojai: Inesa Kurklietytė, Adomas Jablonskis
Visos programos

style Technologijų ir kūrybinių industrijų krypties edukacinės programos

Kūrybinės dirbtuvės „Aš išradėjas"

Programos tikslas – sužadinti mokinių gebėjimą mąstyti nestandartiškai ir norą kurti įvairius naujoviškus dalykus. Edukacijos metu nagrinėjami išradybinio mąstymo ir naujų idėjų kūrimo principai, pasakojama, kaip ir kur gimsta naujovės bei kokie išradimai mūsų dar laukia ateityje, apžvelgiamos netradicinės paskirties prietaisų/instaliacijų/daiktų kūrybos ir gamybos galimybės bei demonstruojami turimi pavyzdžiai, supažindinama su projektavimo, prototipavimo ir modeliavimo praktika. Praktinėje dalyje mokiniai mažose grupelėse sumaketuoja, išpjauna ir susikonstruoja įvairius tūrinius maketus. Pabaigoje aptariamos galimybės užsiimti išradybine veikla namuose ar mokykloje.

person_pin
Savivaldybė: Nenurodyta
supervisor_account
Amžiaus grupė: 5–12 klasių mokiniai
event
Laikas: Visus metus
place
Vieta: Valstybinis patentų biuras, Kalvarijų g. 3, Vilnius
person_pin
Mokytojai: Povilas Paliukas-Medeckis, Stepas Šafranauskas; Izabelė Jonušaitė
Visos programos

nature_people Gamtinės ir ekologinės krypties edukacinės programos

Gamtos pėdsekystė

Tikslas – padidinti mokinių „gamtinį raštingumą". Programos metu ugdomas mokinių pastabumas gamtoje, sudaromos sąlygos laisvai reikšti savo mintis, plečiamas mokinių akiratis ir skatinamas susidomėjimas gamtoje vyksiančiais reiškiniais. Pėdsekystės programą sudaro dvi dalys – teorinė ir praktinė. Užsiėmime mokiniai bus supažindinami su jau iš anksto pagamintais žvėrių pėdsakų gipsiniais atspaudais, mokysis atskirti juos sudarydami asmeninį pėdsakų pažinimo vadovą ir pagamindami tų atspaudų gipsines kopijas. Labanoro regioninio parko lankytojų centro patalpose gavę būtinų teorinių žinių ir išmokę dirbti su gipsu bei kitomis pėdsakų fiksavimo priemonėmis, vaikai bus pasiruošę išvykai į gamtą. Teorinių žinių įtvirtinimui antros programos dalies metu mokiniai vyks į Labanoro girią. Labanoro regioninio parko pareigūnas papasakos apie savo darbą, paaiškins, kodėl ši saugoma teritorija įsteigta ir kaip reikia elgtis gamtoje, kad nepakenktum saugomoms vertybėms. Iš anksto bus parenkami pėdsekystės maršrutai. Mokiniai bus aprūpinami miško žemėlapiais, su kuriais jie taip pat išmoks dirbti, ir pėdsekystės inventoriumi. Pabaigus maršrutą vyks surinktų pėdsekystės „trofėjų" paroda bei aptarimas, kiek ir kokių žvėrių gyvena tirtame miške. Vėliau šie „trofėjai" taps mokyklos ekspozicijos dalimi ir toliau bus naudojami mokinių edukacijai. Iš ankstesnės patirties su suaugusiais pastebėta, kad po tokių užsiėmimų žmonėms atsirasdavo noras geriau pažinti gamtą, o kai kurie pasirinko gamtosaugą kaip savo profesiją, nors prieš tai turėtas darbas nebuvo susijęs su gamta. Kadangi vaikai gamta domisi natūraliai, tai tikėtina, kad tokios programos išliekamoji vertė bus dar didesnė. Programa ugdys gamtosaugai neabejingą asmenybę, padės pažinti šalies bioįvairovę, skatins ekologinę savimonę.

attachment Prisegti failai
2_EP_gantos_pedsekyste.pdf
person_pin
Savivaldybė: Nenurodyta
supervisor_account
Amžiaus grupė: 1–12 klasių mokiniai
event
Laikas: Visus metus
place
Vieta: Labanoro regioninis parkas; Papilvio k., Prienų r.; Antano Truskausko medžioklės ir gamtos ekspozicija (Molėtų krašto muziejaus padalinys), Muziejaus g. 7, Mindūnai, Molėtų r.
person_pin
Mokytojai: Andrejus Gaidamavičius
Visos programos

school Kūrybiniai mokyklų projektai

„Šokis. Instaliacija“

edit Mokykla: Kupiškio Povilo Matulionio progimnazija
language Nuoroda: https://drive.google.com/file/d/1Ospk28HmErO9foSpC20zluxfM-vkydXU/view
„Ar mūsų mokykla ekologiška?“
„Aš draugauju su mane supančia aplinka“
„Aš esu tai, ką turiu ir kuriu“
„Buvau, sužinojau, patyriau“
„Dainavos kūrybinės dirbtuvės apie paukščius“
„Dalinuosi žiniomis“
„Ekologiška mada“
„Eksperimentai formomis ir spalvomis praeities skrynią pravėrus“
„Energetikos įtaka klimato kaitai“
„Gamta ir žmogus“
„Gyvenu ekologiškai“
„Grožio apsupti“
„Ignas smuikininkas“
„Ir lėlės mėgsta puoštis“
„Išgyvenimo pagrindai“
„Išsaugok ir globok“
„Kaišiadorių rajono piliakalniai“
„Kartu su gamta“
„Kilk, saulele, aukštai“
„Kranklių vestuvės“
„Kurti mokomės iš gamtos“
„Laukinės gamtos ir industrinės civilizacijos dermė: tai įmanoma?“
„Ledo šalyje“
„Lietuvai ir apie Lietuvą“
„Man mokykloje gera“
„Medžio ir žmogaus draugystė“
„Medžių karalystėje“
„Mokykla ant ratų“
„Mokyklos erdves kuriame patys ir jose atskleidžiame save“
„Nežiniukas“
„Noriu pažinti“
„Nuvažiuok, pamatyk ir draugams pasakyk“
„Optinis menas (Opartas) lietuvių liaudies tekstilės raštuose“
„Palesinkime paukščius – sujunkime draugystės tinklą“
„Papuošk mokyklą išradingai“
„Pasaulyje gyveni ne vienas“
„Pasivaikščiok po Plokščius naktį“
„Paukščiai – mūsų draugai“
„Paukščiai“
„Pažinimo medis“
„Pažink pasaulį per mokslą“
„Pažintis su grybais miške ir laboratorijoje“
„Šį rudenišką penktadienio rytą...“
„Šokis. Instaliacija“
„Spalvotos pamokos“
„Sūrus kelias nuo Druskininkų iki Drevernos“
„Sužinojai – pasidalink“
„Teatras kitaip“
„Tyrinėjame – atrandame“
„Vokietijos išradimai, Lietuvos kultūrinis paveldas, ekologinis ūkis“
„Žinios man suteikia sparnus“
„Žinių ambasadoriai“
Ekologinė stovykla „Gerbiu ir saugau tai, ką pažįstu“
Filmukas „Mūsų patyrimai ir atradimai projekte“
Fotografijos paroda „Sustabdytos akimirkos“
Gamtamokslinis projektas „Miškais ateina ruduo“
Gamtos mokslų diena
Gamtos mokslų savaitė ir gamtamokslinė konferencija
Instaliacija „Minčių medis“
Interaktyvusis puslapis
Karjeros žemėlapis
Konferencija „Pamačiau, sužinojau, pasidalinau ir pagaminau“
KPG žinios
Kūrybinė diena
Kūrybinė praktinė diena „Sužinau, pritaikau, dalinuosi“
Kūrybinių dirbtuvių diena „Tyrinėju ir kuriu“
Kūrybinių projektų ciklas
Madų šou „Aš žalias“
Mokymo priemonė „Kas padeda orientuotis gamtoje?“
Mokomės kitaip. Problemų sprendimo diena „Seku, seku pasaką“
Optinių iliuzijų darbų paroda
Pamoka „Saugokime aplinką“
Pamokos netradicinėse erdvėse
Paroda „Piešiu ir rašau“
Patirčių diena mokykloje
Praktinė kūrybinė konferencija „Pažink, tyrinėk, kurk“
Protmūšis
Protmūšis „Ar pažįsti Lietuvos pelkes?“
Protmūšis „Pamačiau, išgirdau, sužinojau"
Protmūšis „Pasaulinė Žemės diena“
Protmūšis „Žinių diena“
Protų kovos
Protų mūšis
Renginys „Atrask save per nefomalųjį švietimą“
Renginys „Gamtos mokslai – smagu“
Socialinė akcija „Iš kartos į kartą“
Šokis „Miškas“
Šokis „Nuo žemiausios žolės iki padangių paukščių“
Spektaklis „Liublino unija“
STEAM pažangos diena „Geometrija aplink mus“
Taktilinis stendas
TV laida
TV laida
TV laida
TV žinios
Vaidinimas „Kalėdų šventė Šreko namuose“
Viktorina „Pažink šikšnosparnį“
Viktorina „Žinai? Įsitikinkime“
Žinios
Žinių viktorina „Aš ir Lietuvos įdomybės“