Tinklalapio logotipas
Grįžti

Apkartęs medus mokytojams ir moksleivių ašaros dėl ilgesnių mokslo metų
event 2018-08-27 domain Alfa.lt

Apkartęs medus mokytojams ir moksleivių ašaros dėl ilgesnių mokslo metų

Visų svarbių sisteminių permainų tikslas – skatinti aukštesnę kokybę srityje, kurioje diegiamos reformos. Esminis klausimas vertinant pastarųjų dvejų metų pokyčius švietimo sistemoje – ar inicijuoti pokyčiai sudarė prielaidas atsirasti geresnei švietimo kokybei? Seimo narys Arūnas Gelūnas išskyrė penkis svarbiausius pokyčius, įvykusius per šį laikotarpį, rašoma Liberalų sąjūdžio pranešime žiniasklaidai.

1 pokytis: ilgesni mokslo metai

Pirmasis ryškus, nors ir dalinis, o ne sisteminis pokytis – mokslo metų ilginimas.

„Ši iniciatyva man atrodė gera ir galėjusi atvesti prie teigiamų pokyčių, jei ja būtų tinkamai pasinaudota. Deja, mokytojams, moksleiviams ir jų tėvams nebuvo tinkamai pateikti argumentai, jie nebuvo gerai supažindinti su kitų šalių patirtimi ir pavyzdžiais, tad iniciatyva buvo labai priešiškai sutikta ir, Lietuvos moksleivių sąjungos nuomone, kol kas nedavė laukto teigiamo rezultato“, – sako liberalas.

Švietimo ir mokslo komiteto narys akcentuoja, kad ilgesni mokslo metai padėtų tolygiau paskirstyti mokymosi programą ir atostogas, moksleiviai geriau įsigilintų į temas, sumažėtų mokymosi krūvis ir padaugėtų poilsio.

„Vasaros pradžioje tėvams nereikėtų jaudintis, ką veikia jų atžala, kol jie dirba. O ir milžiniška trijų mėnesių pertrauka tarp mokslo metų pedagogiškai yra netikslinga – moksleiviai pamiršta daugiau. Manau, kad ilgesnių mokslo metų iniciatyva neabejotinai turi teigiamo potencialo“, – akcentuoja A. Gelūnas siūlydamas organizuoti tolimesnį dialogą su mokytojais.

Daugiau skaitykite čia.