Tinklalapio logotipas
Grįžti

Ateities mokykla: pamokos primins kompiuterinį žaidimą
event 2018-03-06 domain Delfi.lt

Ateities mokykla: pamokos primins kompiuterinį žaidimą
Šiandien moksleiviai kompiuterinius žaidimus įsijungia tik pasibaigus pamokoms, tačiau informacinių technologijų specialistai įsitikinę, kad ateities mokyklose pamokos taip pat nusikels į virtualią realybę, o švietimas iš esmės primins žaidimą. Kokios įtakos švietimui gali turėti naujos technologijos?
 
Informacinės technologijos padeda „keliauti“ laiku ir erdve
 
Kauno technologijos universiteto (KTU) Multimedijos inžinerijos katedros profesorius doc. dr. Rytis Maskeliūnas pastebi, kad naujausių informacinių ir ryšių technologijų (IRT) plėtra neaplenkė ir mokymosi procesų. Anot jo, Lietuva šiuo atžvilgiu nėra išimtis – šalies IRT rinka yra tarp sparčiausiai besivystančių Europos regione.
 
Profesoriaus teigimu, tarp esminių tendencijų, taikomų mokymo procesui, būtų galima išskirti kompiuterijos metodus, mokymo procese dažnus papildytos, virtualios ir mišrios „realybių“ taikymus bei didžiuosius duomenis, duomenų analizės technologijas.


Daugiau skaitykite čia.