Tinklalapio logotipas
Grįžti

Atskleidė, kas laukia rinkodaros profesionalų netolimoje ateityje
event 2018-06-20 domain 15min.lt

Atskleidė, kas laukia rinkodaros profesionalų netolimoje ateityje
JAV atliktas „Orbit Media“ tyrimas parodė, kad rinkodaros srityje dirbančiųjų specialistų alga nuosekliai auga. Ištyrus net 67 736 įvairias rinkodaros pozicijas užimančius specialistus, pastebėta, kad nuo 2016–ųjų metų jų vidutinė alga išaugo nuo 11 iki 40 procentų, žinoma, priklausomai nuo jų užimamų pareigų.

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/svietimas/atskleide-kas-laukia-rinkodaros-profesionalu-netolimoje-ateityje-233-989744?c=233

JAV atliktas „Orbit Media“ tyrimas parodė, kad rinkodaros srityje dirbančiųjų specialistų alga nuosekliai auga. Ištyrus net 67 736 įvairias rinkodaros pozicijas užimančius specialistus, pastebėta, kad nuo 2016–ųjų metų jų vidutinė alga išaugo nuo 11 iki 40 procentų, žinoma, priklausomai nuo jų užimamų pareigų.

Tyrimas parodė, kad rinkodaros srityje dirbantiems specialistams per pastaruosius 18 mėnesių alga vidutiniškai išaugo 19 procentų. Šis augimas numato stiprią konkurenciją šioje rinkoje ir augantį kompanijų pasitikėjimą specialybėmis, galinčioms išlaikyti stabilią paklausą. Palyginus 2016 ir 2017 metus, taip pat matyti, kad labiausiai paklausios strategines funkcijas atitinkančios pozicijos – rinkodaros vadybininkai ir turinio strategai. Rinkoje dominuojant skaitmeninės rinkodaros disciplinoms, būtent su strategavimu ir ilgalaikiu planavimu susijusių pozicijų alga augo labiausiai. Paklausūs darbo rinkoje ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros programos vadovės doc. dr. Linetos Ramonienės teigimu, natūralu, kad šiame sektoriuje atlyginimai nuosekliai auga, kadangi rinkodaros funkcija šiandieninėje organizacijoje vis labiau balansuoja ne tik tarp siauresnės tik rinkodaros funkcijos, bet ir bendrosios verslo strateginės paskirties.

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/svietimas/atskleide-kas-laukia-rinkodaros-profesionalu-netolimoje-ateityje-233-989744?c=233

Tyrimas parodė, kad rinkodaros srityje dirbantiems specialistams per pastaruosius 18 mėnesių alga vidutiniškai išaugo 19 procentų. Šis augimas numato stiprią konkurenciją šioje rinkoje ir augantį kompanijų pasitikėjimą specialybėmis, galinčioms išlaikyti stabilią paklausą.

Palyginus 2016 ir 2017 metus, taip pat matyti, kad labiausiai paklausios strategines funkcijas atitinkančios pozicijos – rinkodaros vadybininkai ir turinio strategai. Rinkoje dominuojant skaitmeninės rinkodaros disciplinoms, būtent su strategavimu ir ilgalaikiu planavimu susijusių pozicijų alga augo labiausiai.

Paklausūs darbo rinkoje

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros programos vadovės doc. dr. Linetos Ramonienės teigimu, natūralu, kad šiame sektoriuje atlyginimai nuosekliai auga, kadangi rinkodaros funkcija šiandieninėje organizacijoje vis labiau balansuoja ne tik tarp siauresnės tik rinkodaros funkcijos, bet ir bendrosios verslo strateginės paskirties.

Daugiau skaitykite čia.