Tinklalapio logotipas
Grįžti

Aušra Papirtienė. Kaip lietuviškojo mokytojo profesija tapo neprestižine
event 2018-03-19 domain Delfi.lt

Aušra Papirtienė. Kaip lietuviškojo mokytojo profesija tapo neprestižine
Švietimo ir mokslo ministerija pristatė, kokių priemonių planuojama imtis siekiant įgyvendinti idėją „Mokytojas – prestižinė profesija iki 2025 metų“. Siūlomo veiklos modelio esmė: „Mokytojas – savo srities žinovas, profesionalas, aprūpintas šiuolaikiškomis mokymo priemonėmis, gaunantis tinkamą atlygį už darbą“.

Paprasčiau tariant, mokytojas turi būti geriau paruoštas (turėti aukštesnę ir platesnę kvalifikaciją), aprūpintas kompiuteriais ir legalia programine įranga, gaunantis 1000 ir daugiau eurų į rankas. Rodos, nieko nebetrūksta.
 
Trūksta tik menkos smulkmenos – paties prestižo.
 
Su visa pagarba Lietuvos mokytojų bendruomenei ir edukologijos specialistams, diskusijų keliu per tris savaites operatyviai sugebėjusiems pasiūlyti tokį modelį, visgi prasminga buvo ir pasvarstyti, o kas yra tas prestižas, kokios jo sudedamosios ir asociatyviosios dalys, ir lyg tarp kitko savęs paklausti, o kodėl išvis ta mokytojo profesija Lietuvoje dabar yra „neprestižinė“?

Daugiau skaitykite čia.