Tinklalapio logotipas
Grįžti

Būti mokytoju. Istorijos mokantis M. Nefas prakalbo apie klaidas, kurias daro mokinių tėvai
event 2018-10-05 domain LRT.lt

Būti mokytoju. Istorijos mokantis M. Nefas prakalbo apie klaidas, kurias daro mokinių tėvai

Devynerius metus mokykloje istoriją dėstantis Mindaugas Nefas pasakojo, kad sunku ir suskaičiuoti, kiek jo giminėje mokytojų. Tėčio pasiūlymas tapti pedagogu M. Nefą atvedė į mokyklą, kur, kaip pasakojo, stengiasi su mokiniais bendrauti ne tik formaliai bei jiems paaiškinti, kodėl taip svarbu būti išsilavinusiu. Būtent mokiniai, pasak M. Nefo, per jo darbo metus mokykloje ir pasikeitė labiausiai.  

– Kaip nutiko, kad tapote mokytoju?

– Mano šeimoje ir giminėje yra be galo daug mokytojų. Net sudėtinga būtų suskaičiuoti kiek. Vien artimiausioje aplinkoje yra apie 32 mokytojus.

Kai mokiausi mokykloje, kaip ir daugelis mokinių, bėgau nuo šios profesijos. Tai nereiškia, kad man ši profesija nepatiko, bet vis svarsčiau, kad gal reikia kažką kitą gyvenime veikti. Pakankamai retai jaunuoliai, dar būdami mokyklos suole, susidomi šia profesija. Tai yra profesija, kurią matai nuo 6-7 metų ir kartais net nepagalvoji, kad galima tai daryti.

Jau baigdamas mokyklą supratau, kad mano ateitis turi būti susijusi su istorija. Aš esu ekstravertas, aktyvus žmogus ir man tėtis pasiūlė, kad pabandyčiau būti mokytoju, nes ten daugiau aktyvumo, bendravimo. Taip ir nusprendžiau pasirinkti istoriko profesiją aktyvesnėje formoje – tapti mokytoju.

Daugiau skaitykite čia.