Tinklalapio logotipas
Grįžti

Eurydice skelbia 2016 m. teminę struktūrinių švietimo rodiklių apžvalgą
event 2017-02-22 domain NMVA label_outline Aktualijos

Eurydice skelbia 2016 m. teminę struktūrinių švietimo rodiklių apžvalgą
Kurios Europos šalys teikia rekomendacijas dėl ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo kokybės ir sudaro galimybes visiems vaikams dalyvauti ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme? Ar mokyklos gauna papildomų lėšų mokinių iš nepalankios socialinės aplinkos ugdymui? Kuriose Europos šalyse mokytojai yra apmokomi, kaip spręsti ankstyvojo mokinių pasitraukimo iš švietimo sistemos problemas? Ar visoje Europoje stojant į aukštojo mokslo įstaigas pripažįstami savaiminio mokymosi pasiekimai?Atsakymus į šiuos klausimus galite rasti Euridice teminėse apžvalgose. Leidiniuose nagrinėjamos penkios pagrindinės sritys - ankstyvasis ugdymas, pagrindiniai gebėjimai, aukštasis mokslas, baigusiųjų studijas galimybės įsidarbinti ir studentų judumas mokymosi tikslais - ir šių sričių struktūriniai dariniai, politikos pokyčiai ir reformos kiekvienoje šalyje.