Tinklalapio logotipas
Grįžti

Inovatyvios pamokos padėtų sudominti mokinius
event 2018-10-25 domain Delfi.lt

Inovatyvios pamokos padėtų sudominti mokinius
Tam, kad mokiniai susidomėtų ir norėtų mokytis fizikos, mokytojas turi orientuotis ne į formules ar vadovėlio tekstą, bet į kasdienį praktinį gyvenimą, rašoma pranešime spaudai.

Tokios nuomonės laikosi lazerinių komponentų gamybos ir prekybos įmonės „Altechna“ svarbių klientų vadybininkas Tomas Viskontas.
 
„Tikslieji mokslai apskritai yra skirti mūsų pasaulio pažinimui ir supratimui, o pažinti ir suprasti padės ne įsimintinos formulės ar dėsniai, o kasdienis smalsavimas. Daug svarbiau yra mokėti surasti sprendimą, naudojantis technologijomis, negu įsiminti visus termodinamikos dėsnius. O ir pamokos yra daug įdomesnės, kai prasideda ne 45 puslapio iš vadovėlio apžvalga, o įdomios naujovės aptarimu“, - teigia T. Viskontas.
 
Jo manymu, itin svarbu, jog mokytojas pats nenustotų mokytis sparčiai besivystančiame pasaulyje, o tai padaryti padeda nuolatinis domėjimasis mokslo naujovėmis bei srities inovacijomis. Visa tai prisideda prie to, kad pats mokytojas jaustų malonumą mokyti: „Mokytojas, kuris aistringai domisi fizikos mokslais ir seka naujoves supažindins su daug platesniu mokslų pasauliu ir neabejotinai savo užsidegimu įkvėps kitus", - kalba T. Viskontas.
 
Daugiau skaitykite čia.