Tinklalapio logotipas
Grįžti

Ką daryti, kad vaikas geriau mokytųsi?
event 2018-03-23 domain Delfi.lt

Ką daryti, kad vaikas geriau mokytųsi?
Tėvų ir pedagogų nuomonės, kaip vertinti moksleivių mokymosi rezultatus, išsiskiria ir sukelia nemažai aistrų. Tuo tarpu psichologai ragina atsisakyti nuo seno įprastų vertinimo stereotipų. Vienas iš jų – vaikų lyginimas tarpusavyje ir reitingavimas, kuris ne tik neatskleidžia tikrųjų gebėjimų, bet trukdo juos išryškinti ir ugdyti, rašoma pranešime spaudai.

Apie tai, kokią įtaką moksleivio pasiekimams turi konkurencija ir individuali veikla, kaip užauginti laimingą vaiką, konferencijoje „Atsakinga tėvystė“ kalbėjo leidyklos „Šviesa“ direktorė Jurgita Nacevičienė ir „Šiaurės licėjaus“ ugdymo vadovė Nadia Venskuvienė.
 
Tėvai įpratę lyginti su kitais
 
Lektorės klausė tėvų, ką jie pirmiausia nori sužinoti, atsivertę skaitmeninį dienyną ar kalbėdami su mokytoju. Deja, iš pedagogų patirties, dažniausias klausimas, kurį užduoda tėvai, atėję pasikalbėti su mokytoju, yra: „Kaip mano vaikui sekasi, palyginti su kitais?“, o skaitmeniniuose dienynuose dalis tėvų pageidauja matyti reitingą, kelintas jų vaikas yra klasėje ar mokykloje. J. Nacevičienė sako, kad tai natūralu, nes patys tėvai nuo seno yra įpratę taip vertinti rezultatus ir mano, kad tokiu būdu elgiasi objektyviai. Tačiau ji įspėja, kad reitingo skaičius ne tik neatskleidžia tikrosios vaiko mokymosi situacijos, bet daro tikrą meškos paslaugą mokymosi kokybei.
 
Daugiau skaitykite čia.