Tinklalapio logotipas
Grįžti

Kas svarbiau pirmokui – mokėti skaityti ar bendrauti?
event 2018-06-07 domain LRT.lt

Kas svarbiau pirmokui – mokėti skaityti ar bendrauti?

Rugsėjį savo vaikus į pirmąją klasę išleisiantys tėvai nerimauja – vaikai patirs didžiulį stresą, nes priešmokyklinio ugdymo grupių pedagogai neįgyvendino savo įsipareigojimų ir neišmokė vaikų skaityti, LRT RADIJUI sako būsimos pirmokės tėtis Žilvinas. Tačiau pradinių klasių mokytoja Rasa Jurgelevičienė ir psichologė Jūratė Bortkevičienė nesutinka – nemokantis skaityti vaikas yra mažesnis iššūkis, nei vaikas, nemokantis bendrauti.

„Mums su žmona nuo rugsėjo kaip mantrą kartojo, kad vaikai, baigę priešmokyklinio ugdymo grupę, neturi mokėti skaityti. Tačiau pirmoką auginančio kolegos patirtis rodo ką kitą. Jam su žmona teko patirti stresą, nes jų sūnus į mokyklą nuėjo nemokėdamas skaityti, o daugelis jo bendraklasių jau gebėjo perskaityti ir suvokti užduotis vadovėlyje“, – pasakoja būsimos pirmokės tėtis Žilvinas.

„Švietimo ministerijos pateikiamoje bendrojoje ugdymo programoje rašoma, kad vaikas atėjęs į mokyklą turi mokėti skaityti kelių sakinių ar ilgesnius tekstus. Tada kyla klausimas ar darželiuose dirbančios mokytojos žino, kokie reikalavimai įrašyti programoje?“ – svarsto būsimos pirmokės tėvas.

Plačiau apie tai - LRT radijo laidoje „Ryto garsai“.