Tinklalapio logotipas
Grįžti

Kurie Lietuvos nuomonės lyderiai svarbūs Y kartai?
event 2018-05-02 domain 15min.lt

Kurie Lietuvos nuomonės lyderiai svarbūs Y kartai?

„Influenceris“ – vienas mįslingiausių šiuolaikinės komunikacijos reiškinių. Lietuvių kalboje net nėra tikslaus šios sąvokos vertimo – vieni juos vadina nuomonės formuotojais, kiti – nuomonės lyderiais, treti – tiesiog influenceriais. Bendradarbiavimas su šiais žmonėmis – neatsiejama viešųjų ryšių dalis ir efektyvi prekės ženklo žinomumo didinimo priemonė. Tad nieko keisto, kad šis reiškinys aptariamas ir komunikacijos studijų programose.

Apie nuomonės lyderius pasakoja MRU viešųjų ryšių vadybos magistrantė Gabija Rakauskaitė ir MRU Komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros bei Viešųjų ryšių vadybos magistro studijų programos lektorė Gintarė Gulevičiūtė.

Y karta jau neatsiejama nuo socialinių medijų

Pasak Gintarės Gulevičiūtės, šiandien influenceriai internetinėje erdvėje turi tūkstančius sekėjų, o didžiausia jų gerbėja – Y karta, kuriai „Wall Street Journal” priskiria 1977–1994 metais gimusius žmones. G. Gulevičiūtė atkreipia dėmesį, kad jau 2020 metais Y ir po jos einanti Z karta (gimę 1995–2012 metais) sudarys 75 proc. visos darbo jėgos pasaulyje.

Daugiau skaitykite čia.