Tinklalapio logotipas
Grįžti

Lietuvos ekspertai išvardijo punktais, kas yra geras mokytojas
event 2018-07-12 domain Lrytas.lt

Lietuvos ekspertai išvardijo punktais, kas yra geras mokytojas

Ugdymą grindžianti humanistinėmis vertybėmis, siekianti prasmės, atradimų ir asmens ugdymo(si) sėkmės – tokia šiuolaikinės mokyklos idėja 2015-aisiais įtvirtinta „Geros mokyklos koncepcijoje“, tačiau koks mokytojas yra geras, liko neapibrėžta. Jo paveikslas pradėtas tapyti birželio 16-ąją Lietuvos švietimo ateities forumo (LŠAF) surengtoje diskusijoje.

Laikai, kai neginčijamai geras mokytojas buvo tas, kuris puikiai išmano dėstomą dalyką ir savo autoritetą pelno akademiniais mokinių rezultatais, jau praeityje. Kokių savybių reikia šiandienos mokytojams, kokia kryptimi ugdyti ateities mokytojus, diskusijoje „Kas yra geras mokytojas?“ mintimis dalijosi „Metų mokytojo 2017“ premijos laureatė, Klaipėdos Simono Dacho progimnazijos fizikos mokytoja ekspertė Virginija Birenienė, švietimo lyderystės konsultantė Solveiga Grudienė ir „Vaikystės sodo“ ugdymo kokybės vadovė Emilija Malinauskaitė, žurnalistas, laidų vedėjas Virginijus Savukynas ir Akademijos gimnazijos (Kėdainių r.) mokinys Jokūbas Augas.

Renginyje, kurį vedė dr. Austėja Landsbergienė ir aukštojo mokslo sektoriaus ekspertas Paulius Baltokas, taip pat aktyviai diskutavo beveik 250 mokytojų iš įvairių Lietuvos regionų, mokinių, studentų, tėvų, mokslininkų, švietimo darbuotojų ir žmonių, kuriems rūpi švietimas. Negalėjusieji dalyvauti diskusijoje turėjo galimybę stebėti tiesioginę diskusijos transliaciją internetu ir įsitraukti į ją virtualiai.

Skaitykite daugiau čia.