Tinklalapio logotipas
Grįžti

Link svajonių profesijos: mokytojų pasipiktinimas nestebina
event 2018-09-10 domain Delfi.lt

Link svajonių profesijos: mokytojų pasipiktinimas nestebina
Viena iš trijų idėjų Lietuvai – padaryti mokytojo profesiją prestižine, bet ką reikia daryti, kad mokytojo darbas Lietuvoje būtų svajonių profesija? Siekiant šio tikslo įvykdyti dideli pakeitimai švietimo srityje. Tačiau vos prasidėjus mokslo metams jau tyliai šnabždamasi apie galimą pedagogų streiko scenarijų.

Apie tai, ką galima ir reikia pakeisti tam, kad būtų geriau, diskusijų festivalyje „Būtent“ kalbėjosi švietimo ministrės patarėjas Arminas Varanauskas, leidyklos „Šviesa“ vadovė Jurgita Nacevičienė, fizikos mokytoja Rigonda Skorulskienė ir „Maxima grupės“ vadovas Dalius Misiūnas. Diskusiją moderavo DELFI žurnalistas Arnas Mazėtis.
 
Prestižo apibrėžtis
 
Kauno Jėzuitų gimnazijos fizikos mokytoja Rigonda Skorulskienė sutiko, kad jaučiasi esanti prestižinės profesijos atstovė.
 
„Pirmiausiai, reikėtų pradėti nuo to, kas yra prestižas. Atsiverčiau lietuvių kalbos žodyną ir ten radau, kad prestižas apibrėžiamas trimis bruožais: autoritetas, pasitikėjimas ir pagarba. Aš esu labai naivi ir drąsi, manau, kad turiu pagarbą bent tarp savo mokinių.

Bet visos šitos savybės yra asmeninės, nepriklauso nuo to, kur mokytojas dirba, kokio amžiaus. Jeigu jis tikrai yra mokytojas – mokytojas iš pašaukimo – visus tris šiuos dalykus gali asmeniškai užsitarnauti“, – kalbėjo mokytoja.
 
Daugiau skaitykite čia.