Tinklalapio logotipas
Grįžti

Švietimo pertvarkos ir nuolatinės kaitos būtinybės klausimai EERA / ECER 2017 tarptautinėje konferencijoje
event 2017-01-25 domain Lyderių laikas label_outline Aktualijos

Švietimo pertvarkos ir nuolatinės kaitos būtinybės klausimai EERA / ECER 2017 tarptautinėje konferencijoje

Europos edukacinių tyrimų asociacijos (angl. European Educational Research Association (EERA)) kasmet organizuojamos konferencijos, kuri šiais metais vyks 2017 m. rugpjūčio 21–25 d. Kopenhagoje (Danija), tema – „Švietimo pertvarka ir nuolatinės kaitos būtinybė: prieštaringi politikos ir švietimo srities tyrimų vaidmenys“ (angl. Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research).

Nuo paskutiniojo XX a. dešimtmečio Europos šalių švietimo sistemose vyksta plataus masto reformos, kuriomis siekiama nuolatinės kaitos ir geresnių rezultatų, vis dėlto, atskirais atvejais jos lemia prastesnę švietimo kokybę. Šias švietimų sistemų reformas inicijuoja ir įgyvendina atskirų šalių politikai, taip pat jos yra vykdomos tarptautiniu lygiu.

Tokios tarptautinės struktūros kaip EBPO, Europos Sąjungos institucijos, aukštojo mokslo srityje vykstantis Bolonijos procesas, lygindamos pagal tarptautinius standartus nacionalinių švietimo sistemų pasiekimus ir teikdamos rekomendacijas, daro įtaką atskirų šalių švietimo politikai. Tokiomis aplinkybėmis kinta atskirų šalių švietimo politikos galimybės ir veikimo formos, o jų poveikį kasdieninėje praktinėje veikloje jaučia mokytojai, mokslininkai, studentai, mokiniai ir jų tėvai. Sparčiai vykstantys pokyčiai apima aukštąjį mokslą, mokytojų švietimą, profesinį mokymą, taip pat ikimokyklinio ugdymo įstaigas, pradines ir vidurines mokyklas.

Ši tarptautiniu lygiu vykstanti švietimo sistemų pertvarka kelia švietimo srities mokslininkams, asociacijoms, organizacijoms daugybę iššūkių, dilemų, suteikia galimybių ir pasirinkimo laisvės.

Europos edukacinių tyrimų konferencija (angl. European Conference on Educational Research) (ECER) kviečia mokslo darbuotojus aptarti ir apmąstyti edukacinių tyrimų vaidmenį pertvarkant švietimą ir nuolatinės kaitos būtinybę. Dėl žinių ekonomikos erdvės plėtros švietimas tapo vienu iš prioritetinių vyriausybių programų punktų, taigi, vis svarbiau tinkamai šią politikos sritį valdyti. Bet ar šiuo metu dedamos pastangos standartizuoti švietimo sistemas, programas ir ugdymo turinį iš tikrųjų padeda užtikrinti vienodumą? Ar naujų švietimo standartų supratimas ir aiškinimas atskirose valstybėse nežlugdo pastangų standartizuoti?

Konferencijoje ECER 2017 bus gilinamasi į tai, kokį poveikį daro ši tarpvalstybinė reforma, kaip jos įgyvendinimo metodai kinta ir priklauso nuo vietos konteksto ir taikymo kiekvienoje Europos Sąjungos valstybėje ir už jų ribų.

Konferencijoje pagrindinius pranešimus skaitys Manja Klemenčič, Rajani Naidoo, Jens Rasmussen, Carl Anders Säfström.

Data ir vieta

2017 m. rugpjūčio 21–25 d., University College UCC, Campus Carlsberg , Humletorvet 3, 1799 Kopenhaga V, Danija.

Organizatorius

EERA

Registracija ir kaina

Registruotis galite čia. Dalyvavimo konferencijoje kainas galite sužinoti čia. Registracija lengvatinėmis kainomis prasidės kovo 15 d. ir bus užbaigta gegužės 15 d. Nuo gegužės 16 d. bus taikoma nesumažinta kaina.

Konferencijos programa

Konferencijos programą galite rasti čia.

Išsamesnė informacija

Daugiau informacijos galite rasti čia.