Tinklalapio logotipas
Grįžti

Dovana Lietuvos mokykloms – GIS programinė įranga
event 2017-04-11 domain Ugdymo plėtotės centras label_outline Aktualijos

Dovana Lietuvos mokykloms – GIS programinė įranga
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <p>Ugdymo plėtotės centras (UPC) ir UAB „Hnit-Baltic“ pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, kuriuo Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms suteikta dovana – geografinių informacinių sistemų (GIS) programinė įranga ir žemėlapių kūrimo platforma <em>ArcGIS Online</em>.</p> <p>„Hnit-Baltic“, kartu su atstovaujamąja pasauline GIS technologijų lydere kompanija „Esri Inc.“, suteikia galimybę kiekvienai Lietuvos pradinį ir vidurinį išsilavinimą teikiančiai mokyklai nemokamai prisijungti ir naudotis debesyje veikiančia <em>ArcGIS Online</em>. Lietuva tampa viena iš pirmųjų Europoje šalių, įgyvendinančių skaitmeninių įgūdžių ir užimtumo koalicijos dalį, skirtą GIS ir erdvinio suvokimo skatinimui.</p> <p>„Suteikdami šią galimybę, siekiame skatinti inovatyvių technologijų ir informacinių sistemų taikymą įvairiose mokymo proceso srityse, ypač – socialinių, technologijų, fizinių (STEM) mokslų ir tarpdisciplininiuose užsiėmimuose, kurie vyksta kompiuterių klasėse arba naudojant išmaniuosius įrenginius. Tikimės, kad įdomios ir įtraukiančios GIS technologijos padės ugdyti analitinį mąstymą, erdvinį suvokimą ir kūrybiškumą, savybes bei kompetencijas, tokias reikalingas greitai besikeičiančiame pasaulyje“, – sako „Hnit-Baltic“ direktorius Linas Gipiškis.</p> <p>Ugdymo plėtotės centro direktorius Giedrius Vaidelis teigia: „Džiaugiamės kartu su „Hnit-Baltic“, galėdami pasiūlyti Lietuvos mokytojams GIS technologijas. Technologijos keičia ugdymo procesą, jis tampa dinamiškas, lankstus, patrauklus mokiniui. Tikimės, kad GIS bus naudojamos įvairių dalykų pamokose, padės mokiniams pažinti, tyrinėti pasaulį, kurti, pažvelgti naujai į jau žinomus dalykus.“<br></p> <div class="attachments"> <div class="image-gallery"><b>Apie UAB „Hnit-Baltic“<br><br></b></div> </div> <p>Pradėjusi veiklą 1993 m., UAB „Hnit-Baltic“ tapo GIS sistemų lydere Baltijos šalyse. Bendrovė diegia GIS sprendimus, pritaikytus įvairiems verslo ir valstybės sektoriams (aplinkosaugos, savivaldos, inžinerijos, nekilnojamojo turto, transporto, prekybos ir kt.), ir įgyvendina visuomeninius GIS projektus ( „Maps.lt“, „Gis Mokykla“, „Gripo žemėlapiai“ ir kt.). Įmonė yra įgaliotoji „Esri Inc.“ (JAV) kompanijos atstovė.</p> <p>„Hnit-Baltic“ paslaugomis naudojasi daugiau kaip 500 Lietuvos ir užsienio organizacijų. Per dukterines įmones „Envirotech“ (Latvijoje) ir „AlphaGIS“ (Estijoje) įmonė plėtoja veiklą Baltijos šalyse, o per UAB „Cellular Expert“ vykdo IT sprendimų, skirtų telekomunikacijų ir gynybos sektoriui, pardavimus visame pasaulyje.</p> <p><a href="http://www.hnit-baltic.lt/">www.hnit-baltic.lt</a>, <a href="http://www.cellular-expert.com/">www.cellular-expert.com</a>, <a href="http://www.maps.lt/">www.maps.lt</a> </p> <p><b>Apie Ugdymo plėtotės centrą</b></p> <p>Ugdymo plėtotės centras yra švietimo pagalbos įstaiga. Centro misija – užtikrinti ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo turinio kokybę, būtiną tvariai šalies pažangai.</p> <p>UPC yra atsakingas už labai svarbias švietimo pagalbos mokytojui ir mokyklai sritis, inicijuoja, kuria ir diegia ugdymo inovacijas, plėtoja bendrojo ugdymo, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programas, vykdo ugdymo turinio kokybės užtikrinimą; tobulina mokyklų, vykdančių ugdymo programas, veiklą, atlieka vadovėlių ir mokymo priemonių vertinimą, vykdo svarbius ES struktūrinės paramos projektus, bendradarbiauja su dalykų mokytojų asociacijomis ir kitais socialiniais partneriais.</p> <p><a href="http://www.upc.smm.lt/">http://www.upc.smm.lt/</a>, <a href="https://sodas.ugdome.lt/">https://sodas.ugdome.lt/</a></p> <div class="author">Jolanta Masionienė<br>Rinkodaros vadovė<br>HNIT-BALTIC, UAB<br> </div> </div>