Tinklalapio logotipas
Grįžti

Informacinis mokinių raštingumas: kaip atskirti kokybišką turinį nuo klaidinančio?
event 2017-04-20 domain Švietimo informacinių technologijų centras label_outline Spaudos apžvalga

Informacinis mokinių raštingumas: kaip atskirti kokybišką turinį nuo klaidinančio?
​Lietuvos mokyklas jau keletą metų pasiekia įvairūs projektai, skirti medijų raštingumo ugdymui. „Medijų raštingumas yra gebėjimas analizuoti platų informacijos lauką, kas vyksta žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose, kitose priemonėse, ir atsirinkti bei kurti tą informaciją“, – apie informacinį mokinių raštingumą kalba švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė.

Pasak ministrės, norint mokyti pirmiausia reikia turėti stiprų mokytoją ir įgūdžių, kaip tą perteikti, todėl didelis dėmesys skiriamas mokytojų kvalifikacijos ugdymui.
„Pats žiniasklaidos vartojimas dar nereiškia, kad žmogus iš tikrųjų yra informuotas, gerai viską žino ir supranta. Šiandien raštingumas reiškia žmones, kurie ne tik vartoja žiniasklaidą, bet vartodami nėra mulkinami, kurie kritiškai mąsto, kurie atskiria, kur yra reklama ir kur yra tikras turinys, kurie nepasitiki socialiniuose tinkluose plintančia, kartais virusine informacija, kuri gali būti visiškas melas, kurie įtartinai žiūri į skandalingus arba labai svarbius pranešimus, nes, jei tai yra svarbus pranešimas, jis turėtų būti bent keliose vietose patikrintas“, – sako D. Radzevičius.
 
Plačiau – laidos „Labas rytas, Lietuva“ įraše.