Tinklalapio logotipas
Grįžti

Reabilitacinį žaidimą kuriantis dvyliktokas Adomas: „Norėjau savo aistrą žaidimams paversti naudinga visuomenei“
event 2017-06-12 domain Švietimo informacinių technologijų centras label_outline Spaudos apžvalga

Reabilitacinį žaidimą kuriantis dvyliktokas Adomas: „Norėjau savo aistrą žaidimams paversti naudinga visuomenei“

​Aistra kurti kompiuterinius žaidimus užgimė prieš gerus šešerius metus, pasakoja Panevėžio Juozo Balčikonio gimnazijos dvyliktokas Adomas Paulauskas. Darbų buvo pačių įvairiausių, tačiau vaikino galvoje nuolat kirbėjo mintis – kaip savo pomėgį paversti naudingu visuomenei. Taip kilo mintis sukurti reabilitacinį žaidimą, su kuriuo rimtas traumas ar lūžius patyrę žmonės reabilitaciją galėtų atlikti tiesiog namuose. Šis žaidimas nacionaliniame jaunųjų mokslininkų konkurse Adomui pelnė pirmą vietą, dabar ruošiamasi jį pristatyti Europai.

Daugiau skaitykite čia: