Tinklalapio logotipas
Grįžti

„Nuoširdumo savaitė“ mokyklose – septynios dienos apie globą ir įvaikinimą
event 2017-05-08 domain Švietimo informacinių technologijų centras

„Nuoširdumo savaitė“ mokyklose – septynios dienos apie globą ir įvaikinimą
Gegužės 8–14 d. antrą kartą šalies bendrojo ugdymo mokyklose Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos  iniciatyva organizuojama „Nuoširdumo savaitė“.

Šios savaitės renginiuose bus kalbama apie vaikų globą (rūpybą), įvaikinimą, vaikų globos namuose augančius vaikus ir jų galimybes augti šeimoje, pagalbą likusiems be tėvų globos vaikams, jų pozityvaus santykio su aplinkiniais reikšmę bei pasitikėjimo savimi ir kitais ugdymą.  

Prie socialinės iniciatyvos kviečiami prisijungti mokiniai, jų šeimos nariai, pedagogai, mokyklų administracijų atstovai, globėjų ir įtėvių mokymo ir konsultavimo (GIMK) bei savivaldybių administracijų Vaiko teisių apsaugos skyrių specialistai, taip pat institucinės globos pertvarkos regionų ekspertai.

„Nuoširdumo savaitės“ tikslas – supažindinti mokyklų bendruomenių narius su įvaikinimo ir globos (rūpybos) procesu, jiems dalyvaujant savaitės renginiuose ugdyti socialinę savimonę, kūrybiškumą ir suteikti reikalingos informacijos minėta tema mokinių šeimoms, giminaičiams bei kitiems žmonėms.

Visą savaitę vyks pokalbiai, diskusijos apie globą (rūpybą), įvaikinimą bei vaikus, augančius be mamos ir tėčio. Apie tai kalbėti ir pasidalyti gerąja patirtimi siūloma per klasės valandėles ir tėvų susirinkimus. Taip pat raginama į „Nuoširdumo savaitės“ renginius pasikviesti globos (rūpybos) ir įvaikinimo srityje dirbančius specialistus arba nuvykti pas juos. Pastarieji kviečiami surengti savo įstaigose Atvirų durų dienas.

O Tarnyba ta proga rengia 5–6 klasių moksleivių kūrybinių darbų (piešinių, rašinių ir kt.) konkursą draugystės, pasitikėjimo vienas kitu, pagalbos, tolerancijos ir kitomis „Nuoširdumo savaitės“ renginiuose aptartomis temomis. Viena iš kūrybinio darbo idėjų – parašyti laišką vaikų globos namuose ar šeimynoje augančiam vaikui. Tokie laiškai galėtų būti ugdymo įstaigose besimokančių ir vaikų globos namų vaikų draugystės pradžia.