Tinklalapio logotipas
Grįžti

Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija – labiausiai inovacijoms pasirengusi mokykla Lietuvoje
event 2015-01-28 domain Švietimo informacinių technologijų centras label_outline Aktualijos

Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija – labiausiai inovacijoms pasirengusi mokykla Lietuvoje
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0">​<span lang="LT">Mokyklos iš visos Lietuvos gyvena technologinių pokyčių ritmu. 28 mokyklos, dalyvavusios nemokamoje skaitmeninių mokymų programoje „Samsung Mokykla ateičiai“, sukūrė skaitmeninių pokyčių projektus, pritaikytus savo mokyklai. Iš jų kompetentinga komisija išrinko moderniausiai ir inovatyviausiai mąstančią mokyklą – Šilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnaziją. Šiai ugdymo įstaigai atiteko 10 000 eurų naujausioms „Samsung“ technologijoms įsigyti.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Laimėjusi gimnazija pristatė mokomąją – pažintinę priemonę „Aš ir gimtinė: pamatyk, pažink, patirk“. Ja siekiama didinti vaikų užimtumą ir mokymosi gebėjimus, išmokyti vaikus džiaugtis gyvenimu kaime bei realizuoti savo idėjas taikant įvairias technologijas. Projekto metu bus skiriamas didelis dėmesys gimtajam kraštui – žymiems krašto žmonėms, istoriniams, geografiniams, kultūriniams objektams, papročiams. </span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">„Mūsų didžiausias rūpestis – kaime nenorintys gyventi vaikai. Jiems čia nuobodu, kyla jausmas, kad tikrasis gyvenimas vyksta kažkur kitur. Technologijų suteikiamos galimybės atveria vaikams visą pasaulį, o kartu ir leidžia pasidalinti tuo, ką unikalaus turi patys. „Samsung Mokykla ateičiai“ metu įgytas žinias praktiškai pritaikėme pamokose – įdėjome daug sunkaus darbo, tačiau supratome, kad tai didina vaikų motyvaciją mokytis, skatina aktyvumą ir kūrybiškumą“, - teigė Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazijos atstovai.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">„Mes, bendrovės „Samsung“ atstovai, be galo didžiuojamės, kad ši programa per pastaruosius penkis mėnesius pakėlė mokytojų skaitmenines kompetencijas </span><span lang="LV">40 proc. - </span><span lang="LT">net 9</span><span lang="LV">3 proc.pedagogų ne tik pakeitė praktinius IKT naudojimo įpročius, bet ir </span><span lang="LT">įgijo motyvacijos toliau plėtoti savo kompetenciją. Net 95 proc. mokymuose dalyvavusių mokytojų taip pat pastebėjo, jog naudojant šiuolaikines technologijas mokiniai į mokymąsi įsitraukia aktyviau, o tai yra didžiulis pasiekimas“, - teigė „Samsung Electronics Baltics“ technologinių sprendimų ekspertas švietimui Vaidas Bielinis.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Finalų metu atsiskleidė skirtingi mokyklų komandų požiūriai ir poreikiai. Vienos nevaržė fantazijos ir drąsiai svajojo apie</span><span> 3D</span><span lang="LT"> spausdintuvus ir virtualios realybės šalmus, kitos – racionaliai skaičiavo, kaip planšetiniai kompiuteriais ir išmaniosiomis lentomis aprūpintos klasės padėtų didinti mokinių įsitraukimą ir gerintų mokymosi rezultatus.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Tyrimų duomenimis, Lietuvos mokytojų pasitikėjimas savo skaitmeniniais gebėjimais yra mažesnis nei Europos Sąjungos vidurkis. Pavasarį atlikta „Samsung“ apklausa parodė, kad 44,7 proc. tėvų mano, jog būtent naujausių technologijų naudojimas ne tik informatikos pamokose, bet ir mokant kitų dalykų, skatintų vaikų motyvaciją mokytis. Atsižvelgiant į tai, buvo inicijuota programa „Samsung Mokykla ateičiai”. Pasibaigus programai atliktas tyrimas atskleidė, kad net 88 proc. pedagogų labiau pasitiki savo skaitmeniniais gebėjimais. Tuo tarpu 76<span>  </span>proc. mokytojų pradėjo dažnai naudoti informacines komunikacines technologijas savo profesiniame gyvenime.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Finaliniame renginyje dalyvavęs LR švietimo ir mokslo ministro patarėjas Evaldas Jurevičius perdavė<span>  </span>Lietuvos mokytojams ministro padėkos žodžius už entuziazmą, kūrybiškumą ir norą burtis į virtualias bendruomenes bei dalintis savo patirtimi. „Džiaugiamės, kad išdrįsote patys tapti mokiniais. Lietuva, deja, dar negali pasigirti aukštu mokytojų skaitmeniniu raštingumu, tačiau vien tai, kad programa „Samsung Mokykla ateičiai“ sulaukė paraiškų net iš 220-ies mokyklų, rodo sąmoningą pedagogų apsisprendimą siekti pažangos technologijų naudojimo srityje“, – teigė ministerijos atstovas.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">„Samsung Mokykla ateičiai“ mokymų metu daugiau kaip 100 mokytojų ir mokyklų vadovų iš visos Lietuvos lavino savo skaitmeninius gebėjimus ir gilino žinias apie šiuolaikinius mokymo metodus. Pedagogai išbandė tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes, išmoko paįvairinti mokymo procesą naudodami vaizdo filmus, nuotraukas ir animaciją, susipažino su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose, išmoko naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais bei susipažino su galimybėmis vizualizuoti informaciją. Įgytomis žiniomis mokymų dalyviai entuziastingai dalinosi su visa mokyklos bendruomene.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">„Ši programa kuria tiltus tarp švietimo ir verslo, tarp tradicijų<span>  </span>ir inovacijų, tarp įvairių kartų mokytojų. Taip pat kuria tiltus ir mokyklos viduje. Aš manau, kad mokymų metu užsimezgė tikrai gražus bendradarbiavimas tarp įvairaus dydžio ir lygmens mokyklų, tarp mokytojų iš įvairiausių miestų ir miestelių. Linkime, kad tai nesibaigtų su finaline mokymų diena“, - kalbėjo komisijos narė, „Renkuosi mokyti“ vadovė Gabrielė Characiejienė.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Finalistų parengtus skaitmeninių pokyčių projektus vertino kompetentinga žiuri:</span></p> <ul> <li><div class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Liliana Bugailiškytė-Lideikienė, Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos Švietimo ir mokslo programų vadovė;</span></div></li> <li><div class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Mantas Masaitis, Švietimo informacinių technologijų centro direktoriaus pavaduotojas;</span></div></li> <li><div class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Giedrius Vaidelis, Ugdymo plėtotės centro direktorius;</span></div></li> <li><div class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">doc. dr. Nida Ambrasė, Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto Edukologijos katedros docentė, magistrantūros studijų<span>  </span>programos Edukacinės technologijos vadovė;</span></div></li> <li><div class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Gabrielė Characiejienė, „Renkuosi mokyti!” vadovė;</span></div></li> <li><div class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Deimantas Tumas, Lietuvos mokinių parlamento pirmininkės pavaduotojas;</span></div></li> <li><div class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> <span lang="LT">Arnoldas Lukošius, muzikantas, žurnalistas, aktyvus tėvas.</span><span lang="LT"> </span> </div></li> </ul> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">„Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvavo 28 mokytojų komandos, kurios buvo atrinktos iš 220 mokyklų pateiktų paraiškų dalyvauti šiuose mokymuose. Mokymų metu pedagogų komandos turėjo vykdyti paskirtas užduotis ir parengti specialų projektą savo mokyklai. Kruopščiausiam, įtikinamiausiam ir labiausiai motyvuotam kolektyvui skirtas 10 000 eurų prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Mokymai vyko Vilniaus Jėzuitų gimnazijoje įrengtoje „Samsung“ išmaniojoje klasėje.</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">Apie „Samsung Electronics Co., Ltd.“</span><span lang="LT"><span> </span></span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">„Samsung Electronics Co., Ltd.“ įkvepia žmones visame pasaulyje ir kuria ateitį novatoriškomis idėjomis bei technologijomis, kurias diegia televizoriuose, išmaniuosiuose telefonuose, dėvimuose įrenginiuose, planšetiniuose kompiuteriuose, kamerose, skaitmeniniuose įrenginiuose, spausdintuvuose, medicinos įrangoje, tinklų sistemose bei puslaidininkiuose. Bendrovė pirmauja kurdama daiktų interneto, išmaniųjų namų bei sveikatos apsaugos skaitmenines technologijas. Įmonėje dirba 307 000 darbuotojų 84 valstybėse. Daugiau informacijos: www.samsung.com bei oficialiame tinklaraštyje: global.samsungtomorrow.com</span><span lang="LT"> </span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span lang="LT">1999 m. įkurta dukterinė kompanija „Samsung Electronics Baltics“ teikia paslaugas trijų šalių rinkose: Lietuvoje, Latvijoje, ir Estijoje. Tai vienas pirmaujančių prekės ženklų šio regiono buitinės elektronikos rinkoje daugelyje produktų kategorijų. Baltijos šalių padalinys turi 144 darbuotojus trijose šalyse, metų pardavimai sudaro 386,2 milijono JAV dolerių (290 milijonų eurų). Daugiau informacijos: <a href="http://www.samsung.com/"><span>www.samsung.com</span></a>.</span> </p> </div>