Tinklalapio logotipas
Grįžti

Įvyko regioniniai mokytojų, dirbančių su skaitmeninėmis mokymo priemonėmis, mokymai
event 2015-02-04 domain Ugdymo plėtotės centras

Įvyko regioniniai mokytojų, dirbančių su skaitmeninėmis mokymo priemonėmis, mokymai

Įgyvendinant Ugdymo plėtotės centro projektą „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“, buvo organizuojami regioniniai mokytojų, dirbančių su skaitmeninėmis mokymo priemonėmis, mokymai (toliau – mokymai). Šių mokymų tikslas – mokyti ir konsultuoti mokytojus, kaip ugdymo procese naudoti skaitmenines mokymo priemones (toliau – SMP).

2014 m. rugpjūčio–gruodžio mėn. pravesti 135 mokymai, kuriuose dalyvavo 2 173 mokytojai. Mokymai vyko visos Lietuvos mastu (apėmė visas 60 Lietuvos savivaldybių).

Seminaro dalyvių teigimu, tokio pobūdžio mokymai labai pasiteisino – mokymų metu gauta daug ir naudingos informacijos apie darbą su SMP, jų kūrimą bei panaudojimą pamokose, susipažinta su naujais darbo metodais, pagilintos naujų informacinių technologijų panaudojimo ugdyme žinios, gauta daug naudingų ir konkrečių patarimų, kaip naudojant informacines technologijas paįvairinti pamokas, o mokymų metu vykdytos praktinės veiklos leido įtvirtinti darbinius įgūdžius. Mokymų dalyviai akcentavo, kad mokymų metu gauta informacija naudinga ir aktuali šiandieninėje, vis labiau modernėjančioje mokykloje. Todėl tikimasi, kad mokymų metu gautos žinios padrąsins mokytojus dažniau pamokose naudoti SMP bei mobiliuosius įrenginius  –  išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius.

Mokymus vedė lektoriai, skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme švietimo konsultantai. Lektoriai patvirtino akivaizdžią šių mokymų naudą: „Tinkamas skaitmeninių mokymosi priemonių naudojimas sudaro galimybes padidinti mokymosi veiksmingumą, ugdo mokinių savarankiškumą, skatina juos ieškoti, atrasti ir patirti pažinimo džiaugsmą“, – baigdamos mokymus kalbėjo lektorės Neringa Strelčiūnienė (Utenos regioninis profesinio mokymo centras) ir Dangira Klimienė (Molėtų pradinė mokykla).

Paslaugų teikėjų teigimu, nors mokymų mastai buvo dideli ir pakankamai intensyvūs, mokymai vyko sklandžiai. Daugelyje regionų mokytojų aktyvumas ir noras dalyvauti mokymuose buvo labai didelis, o kai kuriuose regionuose norinčių mokytis buvo daugiau nei buvo galima pasiūlyti mokymo vietų.

Prie sėkmingo mokymų organizavimo taip pat prisidėjo švietimo centrai ir mokyklos, kurie noriai bendradarbiavo mokymų organizavimo procese. 

Dovilė Nevieraitė,

projekto „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“ specialistė