Tinklalapio logotipas
Grįžti

Patarimai mokytojams: paprasti būdai suaktyvinti mokinius pamokoje
event 2015-03-09 domain Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Patarimai mokytojams: paprasti būdai suaktyvinti mokinius pamokoje
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <p class="ms-rteThemeForeColor-2-0 ms-rteFontFace-1">pagal Živilę Barkauskaitę Lukšienę, pedagogę, seminarų pedagogams apie interaktyvaus mokymo(-si) strategijas lektorę.<br></p> <div class="ms-rteThemeForeColor-2-0 ms-rteFontFace-1"><ul><li><p><span>Mokiniai noriai ir aktyviai įsitraukia ir dalyvauja pamokose, kai mokytojas </span><span>pradeda pamo</span><span>ką neįprastai – kitaip, negu kiekvieną dieną. Sužadinus mokinių smalsumą, sudominus juos netikėtais dalykais, jie mielai įsitraukia ir  į tolesnį mokytojo sumanytą veiksmą.</span></p></li></ul></div> <div class="ms-rteThemeForeColor-2-0 ms-rteFontFace-1"><ul><li><p><span>Pamokos pradž</span><span>ioje reikėtų vengti sunkių, akademinių dalykų, pavyzdžiui namų darbų ar žinių tikrinimo, sukuriant sunkaus darbo atmosferą, o mokytoją paverčiant  baimę keliančiu prižiūrėtoju. Baimė kausto mąstymą, slopina norą galvoti, kurti.</span></p></li></ul></div> <div class="ms-rteThemeForeColor-2-0 ms-rteFontFace-1"><ul><li><p><span>Pamokos pradžia turėtų vežti, skatinanti įsitraukti ir dalyvauti per vienokią ar kitokią veiklą. Demokratiška ir kūrybiška pradžia įgalina mokinį tapti aktyviu mokymo (-si) proceso dalyviu: keliančiu tikslus ir jų siekiančiu, vertinančiu savo pažangą.</span></p></li></ul></div> <div class="ms-rteThemeForeColor-2-0 ms-rteFontFace-1"><ul><li><p><span>Mokytojas turėtų taikyti aktyvaus mokymosi metodus, pažadinančius ir sužadinančius vaikus vaiko mąstymą. Tai galima padaryti, naudojant metodus-žaidimus, tokius, kaip: „nebaigti sakiniai“, „ką aš žinau ir ką noriu sužinoti“, „ką prisimenu“ ir panašiai. </span><br></p></li></ul></div> <p class="ms-rteThemeForeColor-2-0 ms-rteFontFace-1">Daugiau informacijos apie  aktyvinančius ir dėmesį sutelkiančius metodus bei jų taikymą  – seminare „<a href="http://www.lvjc.lt/index.php?page=seminaru-kalendorius-2&amp;hl=lt_LT#Aktyvinantys%20ir%20d%C4%97mes%C4%AF%20sutelkiantys%20metodai:%20pasirengimas%20mokytis">Aktyvinantys ir dėmesį sutelkiantys metodai: pasirengimas mokytis</a>“, kurio dalyviai  gilinsis į mokinius aktyvinančius  metodus, kalbės apie jų naudą, tikslus, taikymo variacijas ir galimybes pritaikyti skirtingose pamokose. Taip pat  pa(si)rinks metodų, tinkančių dėstomų dalykų pamokoms, nagrinės praktinių pamokų pavyzdžius.</p> <p class="ms-rteThemeForeColor-2-0 ms-rteFontFace-1">Seminaras rengiamas kovo 18 d. (trečiadienį) 10 val. Lietuvos vaikų ir jaunimo centre, Konstitucijos pr. 25, Vilnius.<br></p> <p class="ms-rteThemeForeColor-2-0 ms-rteFontFace-1">Daugiau informacijos ir registracija – <a href="http://www.lvjc.lt/index.php?page=seminaru-kalendorius-2&amp;hl=lt_LT#Aktyvinantys%20ir%20d%C4%97mes%C4%AF%20sutelkiantys%20metodai:%20pasirengimas%20mokytis">čia</a>.</p> </div>