Tinklalapio logotipas
Grįžti

Ministrė A. Pitrėnienė: reikia ieškoti būdų, kaip pagerinti mokinių pasiekimus
event 2015-08-24 domain Švietimo ir mokslo ministerija

Ministrė A. Pitrėnienė: reikia ieškoti būdų, kaip pagerinti mokinių pasiekimus

„Mūsų mokiniai, jų pasiekimų gerinimas – tai yra pagrindinis tikslas, dėl kurio visos švietimo institucijos turi dirbti kartu. Įvairūs tyrimai, taip pat ir tarptautiniai, egzaminų rezultatai rodo, kad dar turime kur pasitempti šioje srityje. Todėl reikia ieškoti būdų, kaip pagerinti mokinių mokymąsi, teikiant pagalbą mokytojams numatyti, kaip jie bus įgyvendinami“, - pabrėžė švietimo ir mokslo ministrė Audronė Pitrėnienė, skaičiusi pranešimą metodinių dienų ciklo „Mokinių mokymosi gerinimas: ką galime padaryti?“ metu.

Metodinės dienos prasidėjo pirmadienį ir truks visą savaitę. Jos skirtos savivaldybių metodinių būrelių pirmininkams, švietimo skyrių, švietimo centrų ir švietimo pagalbos tarnybų specialistams. Dalyviai kartu su Švietimo ir mokslo ministerijos, Ugdymo plėtotės centro darbuotojais, aukštųjų mokyklų dėstytojais, mokytojų asociacijų atstovais aptars svarbiausias ugdymo turinio, bendrųjų programų naujoves, brandos egzaminų rezultatus, kartu ieškos sprendimų, kaip pagerinti mokinių ugdymą.

Pranešimą „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimas mokinių mokymosi gerinimui“ savivaldybių metodinių būrelių pirmininkams skaičiusi švietimo ir mokslo ministrė pažymėjo, kad mokytojų indėlis mokinių pasiekimams yra labai svarbus. Pasak A. Pitrėnienės, Lietuvos strateginiai dokumentai užsienio ekspertų vertinami labai gerai, o jų keliami tikslai – atitinkantys šalies švietimo realijas ir siektini, tačiau pokyčius kiekvienas turi pradėti nuo savęs.

„Valstybės pažangos strategija „Lietuva 2030“ kalba apie siekį išugdyti atvirą, kūrybingą ir atsakingą žmogų. Valstybinėje švietimo 2013-2022 metų strategijoje kaip vienas iš tikslų įvardijamas nuolat tobulėjantis ir rezultatyviai dirbantis profesionalus mokytojas ir dėstytojas. Vyriausybės programoje kalbama apie būtinybę sukurti švietimo įstaigų vadovų ir pedagogų kvalifikacijos, veiklos vertinimo ir kvalifikacijos tobulinimo sistemą. Vizija turime, dokumentus – taip pat, tad kodėl mes stringame?“, - susirinkusiųjų klausė švietimo ir mokslo ministrė.

Anot A. Pitrėnienės, pirmiausia turi keistis kiekvieno švietimo sistemos darbuotojų požiūris, taip pat turi būti sutvarkyta pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sistema, mokytojų bei mokyklų vadovų veiklos vertinimas ir atestacija.

Metodinių dienų ciklą prieš rugsėjį Švietimo ir mokslo ministerija ir Ugdymo plėtotės centras tradiciškai rengia kasmet nuo 2012 metų.

Švietimo ir mokslo ministerijos

Komunikacijos skyrius

Tel. 8 615 15251

El. paštas info@smm.lt