Tinklalapio logotipas
Grįžti

Bus diskutuojama dėl užsienio stažuotėse įgytos patirties taikymo stiprinant gamtos, technologijų, inžinerijos ir tiksliųjų mokslų ugdymą Lietuvoje
event 2015-09-22 domain Ugdymo plėtotės centras

Bus diskutuojama dėl užsienio stažuotėse įgytos patirties taikymo stiprinant gamtos, technologijų, inžinerijos ir tiksliųjų mokslų ugdymą Lietuvoje
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><div class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><p class="ms-rteElement-P ms-rteThemeForeColor-2-0"><span>2015 m. rugsėjo 23 ir 24 dienomis 14 valandą dešimt mokyklų komandų iš įvairių Lietuvos miestų susės prie apskritojo stalo aptarti, kaip taikyti iš užsienio stažuočių parsivežtą patirtį <span>stiprinant </span>gamtos, technologijų, inžinerijos ir tiksliųjų mokslų ugdymą. Mokyklos pristatys STEM veiksmų planų projektus, parengtus pagal Ugdymo plėtotės centro „Gamtos, technologijų, inžinerijos, matematikos dalykų (STEM) stiprinimo veiksmų plano kokybės reikalavimus“.</span></p></div> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0">Ugdymo plėtotės centras 2015 m. kovo–balandžio mėnesiais nacionaliniu mastu atliko mokyklų, siekiančių stiprinti kryptingą gamtos, technologijų, inžinerijos ir matematikos ugdymą bendrojo ugdymo mokyklose, apklausą. Remiantis gautais mokyklų vertinimo duomenimis, atrinktos 10 mokyklų, kurios turi įdirbį stiprinant kryptingą gamtos, technologijų, inžinerijos ir matematikos ugdymą mokyklose ir siekia pokyčių šioje srityje. Atrinktoms mokykloms buvo iškeltas uždavinys suformuoti mokyklų komandas, kurios gilintųsi, kaip kitose šalyse įgyvendinamos tokios iniciatyvos, ir sukurtų veiksmų planus, leidžiančius daryti pokyčius savo mokyklose.</p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0">Iš minėtų mokyklų buvo atrinkti 10 gamtos mokslų, fizikos, chemijos, biologijos, matematikos, technologijų mokytojų, kurie vyko į trumpalaikę stažuotę Anglijoje, ir 10 mokytojų į stažuotę Olandijoje. 10 mokytojų dalyvavo vieno mėnesio trukmės ilgalaikėse stažuotėse užsienyje Šveicarijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Anglijoje ir kt. Šiose stažuotėse pedagogai susipažino su užsienio šalių gamtos, technologijų, inžinerijos, matematikos dalykų ugdymo programomis, ugdymo procesu ir metodais, aplankė mokyklas, stebėjo įvairias gamtos ir tiksliųjų mokslų pamokas, analizavo mokyklų aprūpinimą, o stažuočių pabaigoje parengė įžvalgas dėl užsienio institucijų gerosios patirties perėmimo gamtos, technologijų, inžinerijos, matematikos dalykų ugdyme bendrojo lavinimo mokyklose Lietuvoje.</p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> <a href="http://www.upc.smm.lt/projektai/pkt3/naujienos/apskritas/Konsultacinis-renginys-stazuotojams-2015-09-23-ir-24.doc" title=", ">Konsultacinis renginys stažuotojams</a></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><div class="author ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> <p class="ms-rteElement-P ms-rteThemeForeColor-2-0">Vilma Venta Jankūnienė</p> <span> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteThemeForeColor-2-0">UPC projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra“ (III etapas) vadovė</p> </div> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span> </div>