Tinklalapio logotipas
Grįžti

Keturi straipsniai aktualiomis lituanistinio švietimo temomis
event 2015-10-08 domain Ugdymo plėtotės centras label_outline Aktualijos

Keturi straipsniai aktualiomis lituanistinio švietimo temomis
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><h3 class="ms-rteFontFace-1">Keturi straipsniai aktualiomis lituanistinio švietimo temomis</h3> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><p class="ms-rteFontFace-1">Įgyvendinant projektą „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas)“ buvo parengti keturi straipsniai, skirti aktualioms lituanistinio švietimo temoms.</p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><ul class="ms-rteFontFace-1"> <li>Straipsnyje <a href="https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/3110">„Lituanistinio ugdymo organizavimo patirtis“</a> pateikiama Vilniaus Naujamiesčio mokyklos, Vilniaus Vasilijaus Kačialovo gimnazijos, lituanistinių mokyklų Švedijoje ir Airijoje lituanistinio švietimo geroji patirtis (pvz., lituanistinio ugdymo organizavimo, tėvų įtraukimo, vietos bendruomenės įtraukimo, motyvavimo ir pan. patirtys).<p></p> </li> <li>Straipsnyje <a href="https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/3111">„Lituanistinio švietimo galimybės Lietuvoje ir užsienyje“ </a> pateikiami patarimai ir aktuali informacija apie lituanistinio švietimo galimybes Lietuvoje ir užsienyje, skirta ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų turintiems tėvams, besirengiantiems sugrįžti į Lietuvą ar ketinantiems išvykti gyventi į užsienį.<p></p> </li> <li>Straipsnyje <a href="https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/3112">„Motyvacijos mechanizmai asmenybiniam ir tautiniam identitetui suvokti“</a> aprašomi vaiko savęs suvokimo įvairiais amžiaus tarpsniais ypatumai, sociokultūrinio gyvenimo ypatumai, adaptavimosi naujoje aplinkoje sunkumai, motyvacijos mechanizmų formavimasis, jų įtaka asmenybiniam ir tautiniam identitetui.<p></p> </li> <li>Straipsnyje <a href="https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/3113">„Tautinis identitetas ir tarpkultūrinio ugdymo iššūkiai“</a> aprašoma tautinio identiteto ir tarpkultūrinės kompetencijos kaita migracijos procese, kalbinės aplinkos įtaka, aptariami mokytojams ir mokyklai kylantys iššūkiai, pateikiamos rekomendacijos.<p></p> </li> </ul> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><p class="ms-rteFontFace-1"> </p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><div class="author ms-rteFontFace-1">Giedrė Tumosaitė,<br>projekto "Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra" (II etapas) veiklos vadovė</div> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span> </div>