Tinklalapio logotipas
Grįžti

Nauja švietimo problemos analizė „STE(A)M neformalusis vaikų švietimas: problemos ir galimybės“
event 2015-10-14 domain Ugdymo plėtotės centras label_outline Aktualijos

Nauja švietimo problemos analizė „STE(A)M neformalusis vaikų švietimas: problemos ir galimybės“

Pasirodė nauja švietimo problemos analizė „STE(A)M neformalusis vaikų švietimas: problemos ir galimybės“, 2015 m. Nr. 8 (132):

Pagrindiniai šio leidinio klausimai:

  • Kas yra STE(A)M?

  • Kodėl svarbu tobulinti STE(A)M neformalųjį vaikų švietimą?

  • Kokiomis kryptimis plėtoti­nas STE(A)M neformalusis vaikų švietimas?

  • Kokia STE(A)M neformaliojo vaikų švietimo būklė?

  • Kas lemia mokinių domėji­mąsi STE(A)M?

  • Kokias galimybes teikia Lie­tuvos STE(A)M neformaliojo vaikų švietimo vertinga pa­tirtis?

  • Kokias priemones STE(A)M neformaliajam vaikų švie­timui įgyvendinti pasitelkia kitos šalys?

  • Ką ir kaip daryti Lietuvoje?

Kitus išleistus leidinius rasite čia.

Jelena Žilinska,
Veiklos analizės ir kokybės užtikrinimo skyriaus specialistė