Tinklalapio logotipas
Grįžti

15min.lt: Kas yra STEAM mokslai ir kaip jie pakeis ateities kartų išsilavinimą?
event 2015-11-04 domain Švietimo informacinių technologijų centras label_outline Spaudos apžvalga

15min.lt: Kas yra STEAM mokslai ir kaip jie pakeis ateities kartų išsilavinimą?
Vis dažniau švietimo bendruomenėje vartojamos sąvokos: STEAM veiklos, STEAM kryptis, STEAM neformalusis vaikų švietimas, STEAM mokyklos, STEAM mokyklų tinklas ir t.t. Akcentuojama, jog svarbu didinti mokinių domėjimąsi STEAM mokslais bei rengti XXI amžiaus mokytojus, turinčius STEAM ugdymui aktualias kompetencijas. Kokią žinią STEAM neša visuomenei?
 
STEAM santrumpa žymi gamtos mokslų (angl. – Science), technologijų  (angl. – Technology),  inžinerijos (angl. – Engineering), meno/dizaino (angl. – Art) ir matematikos (angl. – Mathematics) sritis.
 
Pastaruoju metu raidė A santrumpoje STEAM yra vartojama platesne nei menas/dizainas prasme: A – visos kitos disciplinos (angl. „All other diciplines“).
 
STEAM ugdyme akcentuojamas kūrybiškumas ir techninė kūryba kaip tarpdisciplininė prieiga, ją racionaliai derinant su atskirų mokomųjų dalykų ypatumais.
 
„Atradimų laboratorijose”, kurios veiks parodoje „Mokykla 2015“ metu, įvairaus amžiaus mokiniams bus sudaryta galimybė vienoje vietoje pamatyti, dalyvauti įvairiose su STEAM susijusiose veiklose, iš naujo atrasti gamtos mokslus, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką ir savo būsimu karjeros pasirinkimu prisidėti prie inovacijų kūrimo Lietuvoje.
 
Tuo tarpu mokyklų direktorius, mokytojus, švietimo administratorius, politikus, mokslo, verslo/pramonės atstovus ir kiti švietimo bendruomenės narius kviečiame dalyvauti konferencijoje „Inovacijų kultūros ugdymas bendradarbiaujant. STEAM: mokykla-mokslas-verslas“.
 
Šios konferencijos tikslas – pristatyti STEAM filosofiją ir sampratą, įvardyti STEAM veiksmų plano tikslus bei skatinti veiksmingą mokyklos, mokslo ir verslo institucijų bendradarbiavimą.
 
Džiugu, kad konferencijoje maloniai sutiko dalyvauti ir lektoriai iš užsienio: svečias iš Belgijos ketina pasidalyti STEAM tinklo kūrimo patirtimi užsienyje, o mokytojas iš Indijos – magija, džiugesiu ir svajonėmis...
 
Kiekvienas užsiregistravęs konferencijos dalyvis turės galimybę tarpusavyje aptarti turimas abejones ir pasidžiaugti sėkme bei gauti suvenyrą, atspausdintą 3D spausdintuvu.
 
Konferencija vyks lapkričio 6 dieną 11.00–15.00 val. 5.1 salėje.