Tinklalapio logotipas
Grįžti

Įvyko jaunųjų mokytojų susitikimas, telkiantis juos į profesinį tinklą
event 2016-01-11 domain Ugdymo plėtotės centras

Įvyko jaunųjų mokytojų susitikimas, telkiantis juos į profesinį tinklą
Sausio 6 d. Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijoje įvyko „Jaunųjų mokytojų 2015“ seminaras. Jau antrą kartą suburiami 2015 metais mokyklose po studijų pradėję dirbti jaunieji mokytojai (pirmasis susitikimas įvyko parodos „Mokykla 2015“ metu). Šių susitikimų tikslas – kviesti jaunuosius mokytojus telktis į profesinį tinklą. Tikimasi, kad kuriamas pirmus metus mokykloje dirbančių mokytojų bendradarbiavimo tinklas padės spręsti problemas ir iššūkius, kurie kyla pradedant eiti mokytojo profesijos keliu.

Švietimo ir mokslo ministrė Audronė Pitrėnienė sveikino forumo dalyvius: „Šiandien jūs diskutuosite apie mokinių vertinimą, mokytojo vaidmenį, kokybišką pamoką, mokytojo darbo sėkmės kriterijus. Visa tai labai svarbu, bet svarbiausia, kad jūs ir pasiliktumėte dirbti mokykloje, kad jūsų akys šviestų, o jūsų darbas būtų vertinamas. Mokyklai reikia jaunų pašėlusių pedagogų, kurie savo kūrybiškomis idėjomis užkrėstų ir kitus“.

Savo mintimis jaunuosius mokytojus įkvėpė Gitanas Nausėda, SEB banko prezidento patarėjas, Gražvydas Kazakevičius, Ugdymo plėtotės centro direktoriaus pavaduotojas, Jūratė Litvinaitė, Vytauto Didžiojo gimnazijos istorijos mokytoja ekspertė, ir Švietimo ir mokslo ministerijos atstovai.

„Jaunųjų mokytojų 2015“ seminaro dalyviai turėjo galimybę dalytis patirtimi ir spręsti problemas tikslinėse darbo grupėse:

  1. Tarpasmeninių santykių svarba mokykloje. Moderavo Živilė Kubilienė, Andrius Zaidovas („Kūrybinės jungtys“).

  2. BŪTI mokytoja(u) – asmeninė vizija. Moderavo Milda Laužikaitė, Agnė Norkutė („Kūrybinės jungtys“).

  3. Mokymosi kultūros kūrimas pamokoje. Moderavo Aurelija Ananjevaitė, Gabrielė Characiejienė („Renkuosi mokyti!“).

  4. Mokytis padedantis vertinimas. Moderavo Indrė Stakėnienė („Renkuosi mokyti!“).

Dirbdami grupėmis dalyviai artimiau susipažino su kolegomis, dominančias temas nagrinėjo teoriniu ir praktiniu aspektu, analizavo savo darbo problemines situacijas, padedami moderatorių, modeliavo galimus problemų sprendimo būdus.

Seminaro dalyviai džiaugėsi galimybe pabendrauti, susitikti, padiskutuoti, pritarė, kad tokie susitikimai ypač naudingi pradedant dirbti mokykloje. Jaunieji mokytojai vienbalsiai tvirtino, kad tokių susitikimų reikia, tačiau pasiūlymuose organizatoriams nuomonės išsiskyrė: vieni teigė, jog norėtų, kad susitikimuose dalyvautų ir patyrę mokytojai, kiti pageidautų būti sugrupuoti pagal mokomuosius dalykus.

Jauniesiems mokytojams skirtus renginius planuojama organizuoti ir toliau.  

Ugdymo plėtotės centro informacija