Tinklalapio logotipas
Grįžti

alfa.lt: „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases
event 2016-01-22 domain Švietimo informacinių technologijų centras label_outline Spaudos apžvalga

alfa.lt: „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases

Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui.

„Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

„Microsoft“ tiki, jog žmonės gali užsitikrinti puikius rezultatus, kai technologijos yra pasiekiamos ranka. Mūsų misijos pagrindas yra skatinti nuolatinį mokymąsi, vystyti esminius gyvenimiškus įgūdžius - komunikaciją, bendradarbiavimą, kritinį ir loginį mąstymą, kūrybiškumą bei pilietiškumą.
 
 Todėl nuolatos ieškome būdų, kaip galėtume pagerinti mokymosi procesą. „Minecraft: Education Edition“ suteiks galimybę mokytis kuriant ir žaidžiant platformoje, kurios bendruomenėje šiuo metu per 100 mln. žaidėjų“, – teigia Ainis Kavaliauskas, „Microsoft Lietuva“ vadovas.
 
Naujoji žaidimo versija bus paremta jau nuo 2011 m. veikiančiu klasėms sukurtu „MinecraftEdu“ žaidimu. Pastarąjį jau išbandė per 7 tūkst. klasių daugiau nei 40 pasaulio šalių. Toks didelis pasisekimas paskatino „Microsoft“ kartu su žaidimų kūrėja „TeacherGaming“ patobulinti dabartinę versiją ir išleisti „Minecraft: Education Edition“, pasiūlant naujų galimybių vartotojams.
 
Iš esmės, šis specialus žaidimas mažai kuo skiriasi nuo originalios „Minecraft“ versijos, todėl pedagogai galės lengvai sudominti savo moksleivius, kurių didžioji dalis po pamokų kuria virtualius pasaulius šiame žaidime.
 
Naujajame leidime „Microsoft“ pridėjo specialią funkciją, kuri leidžia mokytojams stebėti, ką moksleiviai veikia žaidime, nustatyti, kokie resursai yra prieinami ir kitaip modifikuoti žaidimą. Taip pat mokytojai specialioje svetainėje ras kitų pedagogų įkeltus „Minecraft“ pasaulius ir mokymų planus kartu su jais. Pavyzdžiui, galima atsisiųsti sukurtą Gizos piramidžių pasaulį, leidžiantį mokiniams jį tyrinėti, o vėliau diskutuoti apie šio inžinierinio stebuklo statymo ypatumus.