Tinklalapio logotipas
Grįžti

Mokyklos bendruomenės (-ių) kūrimas. Kodėl tai svarbu? (Mokymai „Vadovai vadovams”)
event 2016-02-01 domain Lyderių laikas

Mokyklos bendruomenės (-ių) kūrimas. Kodėl tai svarbu? (Mokymai „Vadovai vadovams”)
Kviečiame Jus į mokyklos vadovo, švietimo konsultanto Rolando Kučiausko seminarą apie tai, kokių rezultatų mokymuisi galima pasiekti su efektyviai veikiančiomis mokyklos bendruomenėmis. Kalbėsime, ar reikalingos mokyklos bendruomenės? Kokios? Kam jos reikalingos? Kokie komunikavimo bendruomenėse sunkumai ir kaip juos įveikti? Kaip bendravimą ir bendradarbiavimą organizuojame? Kokių bendradarbiavimo rezultatų siekiame ir ko tikimės?

Mokykloje nuolat vyksta pokyčiai. Vykstančius pokyčius inicijuoja ne tik vidiniai procesai ir veiklos pačioje mokymo įstaigoje, bet ir išoriniai veiksniai į kuriuos mokykla turi reaguoti. Deleguodami siekį mokinį išmokyti ne tik mokomųjų dalykų, suteikti dalykinių žinių, bet ir išugdyti mokiniams kompetenciją įgytas žinių pritaikyti realioje praktikoje atsisukame į mokytoją. Tačiau šiuolaikinio mokytojo vaidmuo pereinant prie visapusiškos asmenybės ugdymo tampa labai platus ir dažnai vienam mokytojui per sunkus. Todėl mokyklose ir šalia mokyklos ir mokykloje turi kurtis naujos bendravimo ir bendradarbiavimo formos. Ypatingai svarbus tampa šeimos įsitraukimas. Tai kelias link mokyklos kaip besimokančios ne tik organizacijos kūrimo, bet kelias link besimokančios bendruomenės kūrimo.

Programa parengta vadovaujantis „Valstybine švietimo 2013-2022 m. strategija“, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2013 m. gruodžio 23 d. nutarimu Nr. XII-745, „Valstybinių (išskyrus aukštąsias mokyklas) ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų atestacijos nuostatais“, patvirtintais 2005 m. liepos 21 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. ISAK-1521 (aktuali redakcija 2014-08-01), siekiant padėti mokyklų vadovams plėtoti asmeninio veiksmingumo bei švietimo įstaigos partnerystės ir bendradarbiavimo stiprinimo kompetencijas.

Seminaro turinys:

  • Svarbiausi kaitos principai. Mokyklos tobulinimo varomosios jėgos.

  • Mokykla – besimokanti organizacija. Ar mokyklos gali tapti besimokančiomis organizacijomis?

  • Efektyvi komunikacija. Kaip suprasti kitus ir kaip padėti kitiems suprasti mus? Ko negalime pamiršti?

  • Tėvų ir ugdymo institucijos bendradarbiavimas.

  • Problemų sprendimas stiprinant mokyklos ir šeimos partnerystę

  • Kaip išvengti nesusipratimų kalbant su kitais?

Seminaro nauda:

1. Aptarsite mokyklos komunikavimo ir bendradarbiavimo galimybes su šeima ir kitomis institucijomis. 

2. Pasidalinsite bendruomenių kūrimo mokykloje ir bendradarbiavimo su jomis patirtimi. 

3. Motyvuosime kaitai. 

4. Kursime teorinį tėvų įtraukimo į mokyklos veiklas modelį.

Lektorius: Rolandas Kučiauskas, Kauno rajono Akademijos Ugnės Karvelis gimnazijos direktorius, Bendrojo Ugdymo Tarybos pirmininkas, švietimo konsultantas, projekto „Lyderių laikas“ ekspertas. Lietuvos iniciatyvių mokyklų klubo viceprezidentas www.limk.lt. Kultūros ir sporto klubo įkūrėjas www.kisk.lt. Dalyvauja šalies visureigių sporto varžybose.

Data ir vieta 

2016 m. vasario 18 d. 12.00–16.40 val., Mokyklų tobulinimo centras, Vilniaus g. 39, Vilnius, LT-01119 Lietuva 

Seminaras bus kartojamas kovo 9 d.

Registracija ir kaina

Patvirtinti dalyvavimą renginyje galima tik prisijungus prie svetainės. (Prisijungimo lentelė yra viršuje, dešinėje svetainės pusėje) Neturintys prisijungimo prie MTC svetainės registruojasi ČIA.

Seminaro kaina dalyviui - 45 € (apmokėjimas iš mokinio krepšelio lėšų grynaisiais arba pavedimu). Apmokėti galima po seminaro.

Seminaro dalyviai gaus kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus.