Tinklalapio logotipas
Grįžti

Integruotas geografijos ir anglų kalbos projektas Šiaulių S. Daukanto gimnazijoje
event 2016-02-05 domain Lietuvos geografijos mokytojų asociacija label_outline Aktualijos

Integruotas geografijos ir anglų kalbos projektas Šiaulių S. Daukanto gimnazijoje
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span id="ms-rterangepaste-start"></span><span style="font-size:8pt;background-color:window">Šiandieninėje ugdymo proceso paradigmoje akcentuojama įvairių mokomųjų dalykų sinergija, ypač dalyko integracija su užsienio kalba. Integruoti dalykų projektai, pamokos Šiaulių Simono Daukanto gimnazijos ugdymo procese, jau nėra retas reiškinys ar naujovė.</span></p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span></span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span>Šių mokslo metų gruodžio – sausio mėnesiais vyko integruotas geografijos ir anglų kalbos projektas „Ethnographic regions of Lithuania: sightseeing tour“ (Lietuvos etnografiniai regionai: įžymių lankytinų objektų maršruto sudarymas) pirmų klasių mokiniams (mokytojos Indrė Staliorevičienė, Jurga Selvenienė, Vilija Pažūsienė). Projekto tikslas – ilgalaikės užduoties rezultatų pristatymas, vertinimas, apibendrinimas, išvadų bei rekomendacijų pateikimas.</span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span></span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span>Mokiniai buvo suskirstyti į penkias grupes pagal Lietuvos etnografinius regionus. Skaitmeniniame žemėlapyje jie turėjo pažymėti Lietuvos etnografinio regiono teritoriją, sukurti maršrutą ir sutartiniais ženklais pavaizduoti 4-6 pasirinktus lankytinus objektus. Antra ilgalaikės užduoties dalis buvo sukurti vizualiai patrauklų etnografinio regiono lankytinų objektų maršruto aprašymą anglų kalba, naudojant įvairias pateikčių rengimo programas.</span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span></span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span>Aktyviai bendradarbiaujant mokytojoms ir mokiniams buvo surengtos dvi tarpinės ilgalaikės užduoties peržiūros, padėjusios mokiniams patirti didesnę ar mažesnę sėkmę pristatyme.</span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span></span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><span>Šių metų sausio 25-26 dienomis vyko atvira integruota geografijos ir anglų kalbos pamoka, kurios metu mokiniai anglų kalba pristatė Lietuvos etnografinių regionų maršrutus su lankytinų objektų aprašymu. Ne tik mokiniai, bet ir mes, mokytojos, džiaugiamės pavykusia dinamiška ir kūrybiška pamoka. Vykdydamos šį projektą įsitikinome, kad darbas grupėse integruotoje veikloje padeda ugdyti mokinių individualią atsakomybę komandinio darbo metu, vengti konfliktų, atlikti tam tikras funkcijas bei objektyviai vertinti savo ir kitų darbo rezultatus. Mokiniai buvo pilnaverčiai mokymo proceso veikėjai, o ne tik ramūs stebėtojai.</span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><a href="http://geografija.lt/wp-content/uploads/2016/02/%C5%BDemaitija.pptx">Darbo pavyzdys – Žemaitija</a></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"><a href="http://geografija.lt/wp-content/uploads/2016/02/Auk%C5%A1taitija-21.ppt">Darbo pavyzdys – Aukštaitija</a></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0">Informaciją parengė anglų kalbos mokytoja Jurga Selvenienė, geografijos mokytoja Indrė Staliorevičienė<span id="ms-rterangepaste-end"></span></p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><span class="ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1 ms-rteThemeForeColor-2-0"> </p> <span class="ms-rteThemeForeColor-2-0"> </span> </div>